Detail kurzu
Key Account Management
FBE Bratislava s.r.o.
Popis kurzu
- Uvedomiť si hodnotu kľúčových zákazníkov.
- Zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníka a v stanovovaní efektívnej stratégie rozvíjania obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
- Rozvinúť schopnosť aktívne počúvať a porozumieť potrebám, očakávaniam a kúpnym motiváciám zákazníka.
- Zdokonaliť sa v budovaní vzťahov so zákazníkom pomocou presnej, vecnej a presvedčivej komunikácie.
Obsah kurzu
Key account manažment
- Koncept Key account manažmentu.
Charakteristiky kľúčového zákazníka
- Existujúce zákazky a ich charakteristiky.
- Potenciál kľúčového zákazníka.
Analýza kľúčového zákazníka
- Potreby, rozhodujúci ľudia.
- Spôsob rozhodovania a analýza kúpnych motivácií.
Analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka
- Silné stránky, slabé stránky, príležitosti a ohrozenia, ako využiť naše silné stránky.
- Príležitosti, ako minimalizovať riziko slabých stránok a ohrození.
Starostlivosť o kľúčových zákazníkov
- Spôsoby starostlivosti.
Tvorivá dielňa nových nápadov starostlivosti o zákazníkov.
Budovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- Rola decision makera a ja ako ľudská bytosť.
- Budovanie vzťahu s desicion makerom, budovanie vzťahu s človekom.
- Osobnostné typy a stratégie jednania podľa osobnostných typov decision makerov.
- Ovplyvňovanie.
Stanovovanie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi
- Stanovovanie cieľov a tvorba plánu.
Profesionálna obchodná komunikácia
- Istota, presnosť, vecnosť a presvedčivosť.
- Vybrané komunikačné techniky.
Cieľová skupina
Predajcovia, obchodní zástupcovia, vedúci obchodných oddelení.
Certifikát
Certifikát o absolvovaní kurzu
Poznámka k cene
Cena zahŕňa vložné, štúdijné materiály, obedy a občerstvenie.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality