Detail kurzu

Popis kurzu

Telefonovanie je to nástroj každého manažéra a obchodníka.

Potrebujete si dohodnúť  stretnutie, ale nie a nie sa presadiť už pri prvom kontakte so zákazníkom.

Pošlite nám úvodný mail, alebo ďakujem za ponuku ale nemám záujem, nočná mora každého obchodníka.

Nikto nemá rád odmietnutie.  Čo urobíte keď dnes vás už odmietli desiaty krát?

Obsah kurzu

Dostane odpovede na otázky:


Aké kľúčové body má úvodný telefonát?

Ako zaujať potenciálneho klienta od začiatku telefonovania?

Aké techniky použiť pri odmietnutí, tlačiť na pílu alebo nie?

Odkiaľ prameni neochota sa s vami stretnúť?

Čo všetko musíte zvládnuť za 15 sekúnd, aby ste sa dostali na stretnutie?

Aká má byť štruktúra telefonického rozhovor?


Forma školenia: Prednáška, mentoring, trénovanie, demonštrácia, interaktívne školenie  v malej skupine.


 

O lektorovi: začal som ako predajca, neskôr ako tréner a konzultant predajcov.

Trénoval som ľudí v predaji luxusnej kozmetiky, v predaji áut v showroomoch, v predaji softwarov, v predaji mobilných telefónov a príslušenstva, manažment hokejového klubu  naozaj širokú paletu predajcov.

Mám za sebou tisíce obchodných stretnutí a stovky hodín trénovania.2008-2009 som pracoval v san diegu ako channel manager vo firme eset llc.( môj druhý projekt v usa)
všetky moje obchodné techniky boli vyskúšané v praxi a fungujú.


Cieľová skupina

Cieľová skupina ,pre koho je  program určený:

    Obchodník, predajca,  Majiteľ, konateľ firmy, Pre každého kto pracovať s ľuďmi od prvej chvíle profesionálne, B2B, B2,
Poznámka k cene

Na požiadanie pripravím cenovú ponuku

Hodnotenie




Organizátor