Detail kurzu
Kultúra kontinuálneho zlepšovania TOYOTA KATA
Slovenská spoločnosť pre kvalitu
Popis kurzu
V rámci XXV. ročníka medzinárodnej konferencie pri príležitosti Svetového dňa kvality a Európskeho týždňa kvality 2019 organizujeme aj tento seminár.
Cieľom školenia je objasniť účastníkom školenia princípy kontinuálneho zlepšovania prístupom Toyota. Toyota je dôkazom toho, že konkurenčná výhoda a dlhodobé prežitie nie je len o finančných cieľoch, ale o návyku zlepšovania a schopnosti prispôsobovať sa zmenám. Cieľom kultúry kontinuálneho zlepšovania je prístupu „učiť sa“ ako zlepšiť procesy na základe hlbšieho poznania a pochopenia. Účastník školenia získa potrebné vedomosti k vykonávaniu koučovania a systematického zlepšovania. Disciplína prerastá v návyk, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou zlepšovania. Naučí sa ako experimentálnym prístupom v podmienkach neistoty inovovať a zlepšovať procesy na dennej báze.
Súčasťou školenia je i zadanie, na ktorom si môžu účastníci overiť získané vedomosti.
Podrobnejšie informácie nájdete na stránke : http://www.ssk.sk/assets/SDK_2019/SSKpozvanka2019HR.pdf
Obsah kurzu
Návyk kontinuálneho zlepšovania
/Kultúra organizácie, Čo kultúra kontinuálneho zlepšovania je / čo nie je, chyby implementácie
Lean nástrojov do firemnej kultúry/
Návyk zlepšovania
/Definovanie cieľového stavu, Postup šedou zónou neistoty, A3 formát, Disciplína súčasť budovania návyku/
Návyk koučovania
/Koučing a Manažéri ako učitelia, Koučovanie prostredníctvom metodických otázok, Vzťah mentor-zlepšovateľ /
Ako experimentovať
/Logická hra zameraná na experimentálny prístup/
Cieľová skupina
všetci riadiaci pracovníci naprieč celou organizačnou štruktúrou organizácie – vrcholový/stredný manažment, priemyselní/procesní/projektoví inžinieri a majstri
V poplatku sú zahrnuté náklady na zabezpečenie kurzu, prednáškovej sály, školiteľa, občerstvenia, obed a školiacich materiálov.