Detail kurzu

Leadership pre nováčikov - NOVINKA

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

Popis kurzu: 
  • zvyšovanie efektivity v manažérskej pozícii, s cieľom dosahovať výsledky prostredníctvom svojich ľudí
  • poznať efektívne prístupy vedenia ľudí v zmysle riadenia a zvyšovania výkonnosti

Očakávaný prínos pre absolventov programu:

  • Poznanie potenciálu tímu, ktorý manažér vedie a možností jeho využitia

  • Osvojenie si nových návykov a postupov v manažérskej práci

  • Sebapoznanie

  • Uvedomenie si možností proaktívneho prístupu k riadeniu a vedeniu ľudí

Obsah kurzu

Nová pozícia – nové úlohy

Očakávania zamestnávateľa a očakávania ľudí

Rôzne varianty poverenia vedúcou pozíciou a čo z nich vyplýva pre manažéra a vedenie tímu

Nové roly, ktoré treba zastávať s orientáciou na úspešnosť

2 hlavné zodpovednosti manažéra vo vzťahu k vedeniu tímu

Ako si urobiť obraz o tíme – možnosti štandardizovaného interview

 

Rôzne prístupy k vedeniu ľudí

Štýly vedenia – auto diagnostika prostredníctvom dotazníka

Dokážem ľudí motivovať?

Stanovenie individuálnych a kolektívnych CIEĽOV – ako na to?

Profesionalita a vyspelosť zamestnancov

Vonkajšia a vnútorná motivácia ľudí vo vzťahu k úlohám, ktoré treba riešiť

 

Komunikácia v tíme

Proaktivita a reaktivita v tímovom správaní

Otázky a overovanie počutého

Zadávanie úloh a spätná väzba

 

Tímová  spolupráca a zvyšovanie výkonnosti

Vediem skupinu, alebo tím? (základné rozdiely)

Fázy vývoja tímu a vyspelosť zamestnancov

Znaky efektívneho tímu

Ako najlepšie využiť súčasné zloženie môjho tímu?


Delegovanie a poverovanie úlohou

Ako efektívne delegovať – v prospech zamestnanca i manažéra

3 úlohy úspešného manažéra

 

Cieľová skupina

Začínajúcim manažérom, ktorí sa potrebujú naučiť solídne základy manažérskej práce a zorientovať sa v danej problematike
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní kurzu Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed, osvedčenie o absolvovaní.

Hodnotenie




Organizátor