Detail kurzu

BRATISLAVA - Krízová komunikácia a konflikty v mediácií - pre štátny i privátny sektor

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.

Obsah kurzu

Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie

Konflikty v INTERNEJ komunikácii (na pracovisku)

Konflikty v EXTERNEJ komunikácii (v klientskom centre)

Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)

Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe

Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikovaní

Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov

Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž, pasce...)

Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. , rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole,...)

Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipné/ ponaučenia) 

Navrhovaná mediácia pri kríze. 

Mediačné postupy. 

Cieľová skupina

Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.
Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru

Hodnotenie




Organizátor