Detail kurzu
BRATISLAVA - Krízová komunikácia a konflikty v mediácií - pre štátny i privátny sektor
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Zlepšiť komunikáciu
účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na
príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii
a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných
dialógoch.
Obsah kurzu
Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie
Konflikty v INTERNEJ komunikácii (na pracovisku)
Konflikty v EXTERNEJ komunikácii (v klientskom centre)
Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)
Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe
Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikovaní
Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov
Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž, pasce...)
Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. , rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole,...)
Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipné/ ponaučenia)
Navrhovaná mediácia pri kríze.
Mediačné postupy.
Cieľová skupina
Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality