Detail kurzu

Vaši ľudia majú málo telefonicky dohodnutých stretnutí? Klienti im rušia a presúvajú stretnutia? Čo s tým?

pbkon s. r. o.

Popis kurzu

Na našom kurze si prejdeme najlepšie skúsenosti, ako dosiahnuť vyššiu úspešnosť pri telefonickom kontaktovaní klientov. Praktické tipy a spolu spracujeme vzorový telefonát pre vaše potreby.  Plus si povieme ako si strážiť dohodnuté stretnutia, aby klient aj došiel :)

Cieľová skupina

Obchodníci / Vedúci obchodných tímov / Pracovníci zaoberajúci sa riadením obchodu alebo obchodníkov / Adepti na vedúcich tímov / Pracovníci "čerstvo" na manažérskej pozícií /

Poznámka k cene

V cene kurzu je zahrnuté občestvenie - káva, nealkoholické nápoje, cukrovinky.

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať