Detail kurzu
BRATISLAVA - Biznis protokol a etiketa - nová cesta k úspechu a apelácii na odlišnosť
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Zámer
Profesionálna komunikácia a zvyšovanie kultúry správania v živote.
Cieľ
Po skončení vzdelávacej aktivity budú účastníci poznať rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis pravidlami. Naučia sa implementovať poznatky do praxe. Budú vedieť, čo je rozhovor ako zručnosť – v jeho štruktúre. Oboznámia sa s prácou s vizitkami, skratky a formáty.
Na školení je možné aj robiť pre jednotlivých účastníkov poradenstvo tak, že odídu s odporúčaniami: čo na seba, image, a všetky biznis doplnky ako ich súčasť..
Obsah kurzu
Formy a metódy práce
krátke teoretické/informačné vstupy, mentoring, riadená diskusia, riešenie krátkych prípadových a modelových situácií, masívna spätná väzba a odporučenia, storytelling
Rámcový harmonogram
Otvorenie,
predstavenie sa podľa biznis protokolu,
dohoda o čase a pravidlách
Rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis etiketou.
· hosť a hostiteľ
o externí klienti, zákazníci a ich rola hosťa, štandardy (rituály) na recepcii, vstupnej hale, vrátnici, privítanie – prvý dojem
o cesta na miesto rozhovoru, prednosti poradia (dvere, výťah, schodište), spoločenská konverzácia, vhodné a nevhodné témy
o sekretariát a orientácia na hosťa – štandardy a spoločensky akceptované rituály, občerstvenie, vizitky a práca s nimi
vybrané spoločenské pracovné podujatia
o pracovné raňajky, obed, večera
o raut, banket, recepcia,
o krst predmetov, firemné prezentácie a výstavy
o čaša vína
Zvládanie pracovnej/profesionálnej role – vedenie rozhovoru/obchodného rokovania/stretnutia podľa biznis pravidiel, štruktúra podľa EÚ.
štruktúra štandardného rozhovoru/obchodného/pracovného rozhovoru/stretnutia
budovanie dlhodobých vzťahoch ako konkurenčná výhoda, vytváranie vzťahu s externým I interným klientom v prvej a poslednej faze rozhovoru/stretnutia, založené na prvom a poslednom dojme
implementácia poznatkov z neverbálnej komunikácie , proxemika a usadenie, zasadacie poriadky, ai.
Práca s vizitkami, komunikácia prostredníctvom vizitiek.
.
Práca s darčekmi, prezentmi.
Biznis oblečenie (od topánok po okuliare..) a image. vedenie spoločenskej konverzácie, ustálené slovné spojenia..
o biznis oblečenie muži :
topánky (kedy Oxford a kedy kožené šnurovacia topánky, kedy mokasíny)
ponožky, nohavice (aká je správna dĺžka nohavíc, aké nohavice sa nosia ku saku, kedy
a aké džínsy), košele (prečo dlhý rukáv, kedy manžetové gombíky, aké sú znaky, prvky biznis košele, farebnosť košieľ, límce ), vesty, saká (aký je rozdiel medzi biznis a vychádzkovým resp. spoločenským sakom, základné prvky, znaky biznis saka, farebnosť, strih), kabáty, plášte, doplnky : opasky, traky, viazanky a ich farebnosť, plátené vreckovky, šále, bižutéria, šperky + hodinky, tašky, písacie potreby, vizitkáre, okuliare
o biznis oblečenie dámy :
topánky (aké topánky sa nosia do práce, prečo je max i min 4 cm podpätok, prečo nie sandále a otvorené špičky na topánkach, prečo nie a kedy áno „ihličky“), pančuchy (prečo vždy, den a lesk), sukne, nohavice (aká je klasická biznis dĺžka sukne, strihy, kedy nohavice), blúzky, košele, tričká, top, twinset (kedy a kto biele blúzky, košele, ich dĺžka, priliehavosť, priesvitnosť materiálov, prečo nie holé brucho a hlboké výstrihy, aký to má vplyv na image kancelárie : dôveryhodnosť korektnosť solídnosť zodpovednosť spoľahlivosť vo vnímaní klientov), saká, kabátiky, bundy, kostým, kabáty, plášte, doplnky : bižutéria, šperky + hodinky, kabelky a tašky, písacie potreby, šatky a šále, okuliare,
o úprava vlasov – dámy i páni, úprava nechtov, brady a fúzy, vône,
o make up dámy i páni, prečo sa v biznise nenosia na viditeľnom mieste módne značky oblečenia a aký to má vplyv na výkon profesie jednotlivých pracovných pozícii
Cieľová skupina
všetci, ktorí majú o túto tému záujemV cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, skvelá káva z kávovaru
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality