Detail kurzu
Komunikačno-manažérske zručnosti
PhDr. Peter Ďurný, CONSULTING
Popis kurzu
Aktivita spoločnosti CONSULTING PhDr. Ďurný s.r.o. je vytvorená pre prípravu ľudí na rôzne pozície od špecialistov / konzultantov, cez administratívnych pracovníkov, projektových manažérov, až po vyššie riadiace a manažérske pozície. Jej obsah je nastavený tak, aby bolo dosiahnuté zvyšovanie kvalifikácie v oblastiach Komunikačno - manažérskych zručností. Rozsah je 5 dní a (40 hodín), pričom celá aktivita je prezenčnou formou. Konečná cena za kurz je 1.075 eur, čo predstavuje sumu 215 euro na deň. Spoločnosť CONSULTING PhDr. Ďurný, s.r.o. nie je platcom DPH. Začiatok kurzu je plánovaný na 19.06.2024
Obsah kurzu
Aktivita je postavená z nadväzujúcich a úzko prepojených tém - Komunikácie, rokovania s partnerom, organizácie práce a projektov, a v neposlednom rade zvládania záťaže pri výkone práce. Úvodná časť aktivity sa venuje oblasti komunikácie. Teda verbálnej, neverbálnej, ako aj komunikácii činom. Účastníci sa napr. učia spoznať vlastný komunikačný štýl, ako i vedieť rozpoznať rôzne formy / štýl komunikácie druhej strany. Učia sa pritom využívať čo najefektívnejšie komunikačné techniky, a to či už sa jedná o komunikáciu s klientom, pracovnú komunikáciu alebo komunikáciu v rámci rodiny. Po získaní potrebných komunikačných zručností sa aktivita zameriava na pokročilé techniky jednania a prácu s pracovným partnerom (či už v rámci štátnej správy alebo súkromného sektora). A to od prípravy na stretnutie, cez spoznanie komunikačného partnera, vedenie rokovania, až po úspešné dotiahnutie rokovania. Z toho dôvodu sa účastníci v rámci aktivity môžu tešiť nielen na „štandardné rokovacie zručnosti“, ale aj na špecifiká ako je poznanie partnera – príprava stratégie na základe jeho charakteristiky..
Takto postavená aktivita má benefit priamej nadväznosti medzi oblasťou komunikácie, rokovacích zručností. Následne sa venujeme problematike riadenia projektov a organizácii práce. V tejto oblasti sa zameriavame najmä na praktické formy aplikácie projektového manažmentu a organizácie práce v rámci výkonu administratívnych pracovných pozícií. Záver tejto 5-dňovej aktivity je zameraný zvládania záťaže / stresu pri výkone rôznych pracovných pozícií. Okrem toho sa účastníci s lektorom venujú individuálnej diagnostike vlastného stresového profilu za pomoci špeciálnych diagnostických prístrojov (napr. biofeedback). V rámci tejto časti aktivity okrem štandardných výukových techník využívame aj špeciálne, našou firmou vytvorený program mystresship.com. Ten aktivitu vhodne dopĺňa a vďaka bohatému obsahu vytvára ideálny priestor na ďalšie samoštúdium po ukončení vzdelávacej aktivity. V rámci samoštúdia si účastníci podľa zadania lektora môžu rozširovať vedomosti a praktické zručnosti v oblasti dýchacích cvičení, relaxácie, pohybových cvičení atď.
Pripravený obsah, ako i forma aktivity sú postavené vysoko prakticky a opierajú sa o bohaté, 30-ročné skúsenosti lektorov (v rámci 5 dní budú pracovať s minimálne 2 lektormi) v oblasti komunikácie, riadenia projektov, stresu, ale i práce s klientami významného formátu. Cieľom aktivity je priniesť praktické zručnosti využiteľné pri každodennej práci na rôznych pracovných pozíciách. V rámci aktivity budú mať účastníci možnosť načerpané vedomosti si aj prakticky vyskúšať formou modelových situácií. Tie budú pripravené tak, aby zodpovedali situáciám, do ktorých sa účastníci v rámci výkonu svojej pracovnej činnosti dostávajú.
Cieľová skupina
administratívni pracovníci, špecialisti, konzultanti (napr. IT), projektový manažéri, pracovníci na riadiacich pozíciách a obchodníciCena je stanovená za 5-dňovú vzdelávaciu aktivitu ktorá pozostáva z 5 dní osobnou (prezenčnou) formou v PB. V cene sú zahrnuté materiály v tlačenej, ako i online podobe, malé občerstvenie, certifikát pre každého účastníka a kvalifikovaný lektori
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality