Detail kurzu

Profesionálny controlling

MENTIS s.r.o.

Popis kurzu

Online školenie Profesionálny controlling je najkomplexnejšie vzdelávanie controllingu u nás. Školenie vychádza z 30 ročných praktických skúseností lektorov pri zavádzaní controllignu vo firmách. Cieľom online školenia je komplexné vzdelávanie pre záujemcov o controlling vo firme. Naším cieľom je, aby účastníci školenia po jeho absolvovaní poznali základné princípy efektívneho riadenia firmy, finančné pojmy, orientovali sa v účtovných výkazoch a využívali získané finančné a ekonomické informácie v praxi.

Obsah kurzu

A/ MODUL: Profesionálny controllér

  • Základné predpoklady pre zavedenie a fungovanie controllingu v firme – tvorba modelu controllingu v podniku.
  • Informačné zdroje pre controlling, ich analýzy a použitie.
  • Tvorba systému nákladového controllingu a nákladové analýzy.
  • Tvorba kalkulačného systému a postupy kalkulácie.
  • Finančná analýza a interpretácia výsledkov finančnej analýzy.
  • Finančné plánovanie a tvorba efektívneho finančného plánu.
  • Finančné zdravie podniku, tvorba a hodnotenie finančných cieľov podľa KPIs.
  • Predikcia výsledkov, rating a bonitné modely vo finančnom riadení.
  • Riadenie a projektovanie cash flow. 
  • Rozpočtovníctvo a tvorba rozpočtu podniku. 
  • Manažérska výsledovka, reporting a dashboardy v controllingu.

Cena za modul A- 4 dni: 955,20 Eur s DPH (796,- Eur bez DPH)


B/ MODUL - Profesionálny projektový controllér

  • Projektový controlling, tvorba projektov a inovačné rady.
  • Štúdia uskutočniteľnosti . Feasibility Studie
  • Statické a dynamické hodnotenie investícií.
  • Metóda CVA (Cost Volume Profit).
  • Metóda CBA (Cost Benefits Analysis).
  • Projektovanie metódou získanej hodnoty – Earned Value Management.
  • Metóda Hochin Kanri X-Natrix a plánovanie projektov.
  • Investície a investičné plány.
  • Finančné plánovanie v projektovom controllingu. 
  • SWOT analýza a jej použitie v projektovom riadení. 

Cena za modul B -3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)


C/ MODUL - Controllér v strategickom riadení

  • SWOT analýza – projekty – interpretácia výsledkov.
  • Kritické faktory úspešnosti a Rating podniku
  • Tvorba strategických cieľov a tabuľka Balanced Scorecard.
  • Procesy ako súčasť strategického riadenia.
  • Kruh strategického riadenia výkonnosti.
  • Potenciály zlepšenia a prístupy k ich riešeniu.
  • Activity Based Costing / Management.
  • Systém Excelentnosti EFQM a hodnotenie jeho úrovne v podniku.
  • Hodnotenie úrovne a etiky umelej inteligencie v organizáciách

 Cena za modul C - 3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)


D/ MODUL - Profesionálny controllér v riadení ľudských zdrojov

  • Personálny controlling a personálne riadenie.
  • Balanced Scorecard A HR Scorecardu
  • Personálne informačné systémy a hodnotenie výkonnosti pracovníkov.
  • Personálny audit a jeho použitie v riadení.
  • Hodnotenie výkonnosti a odmeňovanie.
  • Systém kľúčových ukazovateľov výkonnosti a jeho zavedenie
  • Metódy hodnotenie výkonnosti pracovníkov
  • Manažérska inventúra a organizačné štruktúry
  • Moderné organizačné formy a výkonnosť pracovníkov PSIU

Cena za modul D - 3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)


E/ MODUL - Profesionálny controllér a marketingové analýzy

  • Systém marketingového controllingu, nástroje a procesy vo firme.
  • Tvorba marketingovej koncepcie z pohľadu controllingu
  • Marketingový plán a jeho štruktúra.
  • Východisková situácia - analýza súčasného stavu (analýza súčasného stavu podniku, trhu, finančná a ekonomická analýza, analýza vývoja tržieb, podiel na trhu, kritické faktory úspešnosti, metóda BCG a GE, výskum a výber cieľových trhov, ABC – analýzy, SWOT, hodnotenie príležitostí, ohrození a obchodu, hodnotenie rizík a bilančná analýza
  • Stanovovanie cieľov v marketingovom marketingovom controllingu.
  • Navrhovanie stratégií, Cena a cenová politika. Postup stanovenia ceny. Stanovenie cieľa cenovej politiky. Určovanie dopytu. Určovanie nákladov.
  • Organizovanie, uskutočňovanie a kontrolovanie. Rozpočtovanie marketingových činnosti. Organizácia podniku
  • Marketingový informačný systém ako súčasť controllingového systému
  • Tvorba stratégie marketingovej komunikácie
  • Zhodnotenie a kontrola marketingového plánu ako nástroja pre marketingový controlling

Cena za modul E - 1 deň: 240 Eur s DPH (200 Eur bez DPH)

Cieľová skupina

Školenie je určené finančným analytikom a nefinančným manažérom na strednom a vrcholovom stupni riadenia, ktorí sa zaoberajú finančnou a kapitálovou stabilitou firmy, obchodnou stratégiou a identifikáciou faktorov finančných porúch a rizík podnikateľských aktivít.

Certifikát Certifikát za účasť na školení Poznámka k cene

V cene školenia sú pracovné materiály, certifikát.

Hodnotenie




Organizátor