Detail kurzu

Administratívny a marketingový pracovník

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Popis kurzu

Cieľom školenia je komplexná príprava na moderné požiadavky spoločností v administratíve.

Obsah kurzu

Absolventi sa naučia vytvárať rozsiahlejšie dokumenty a následne ich upravovať využitím nástrojov uľahčujúcich prácu s dokumentom. Budú vedieť využívať pokročilejšie matematické a logické funkcie. Dokážu vytvárať, upravovať a formátovať tabuľky.
Absolventi  kurzu získajú potrebné znalosti na spracovanie dát, prípravu podkladov, ako sú reporty, grafické výstupy a zoznámia sa s prácou v systéme CRM. Naučia sa vytvárať aj marketingové kampane na sociálnych sieťach.

Kurz je rozdelený do 4 vzdelávacích častí a je koncipovaný pre spoznanie informačných systémov a ich následné použitie v praxi.

V prvej časti sa uchádzač oboznámi so základnými nástrojmi v prostredí informačných technológií PC, Internet, E-mail, Chat. Druhá časť je zameraná na prácu so základnými softwermi: Word, Excel, Outlook, PowerPoint a ich použitím v praxi. Tretia časť je zostavená pre školenie na prípravu marketingových kampaní v prostredí sociálnych a informačných sietí. Štvrtá časť je venovaná komunikácii v mailovom, telefonickom a osobnom styku.

Cieľová skupina

Kurz je určený pre osoby, ktoré chcú nadobudnúť nové zručnosti v administratíve a taktiež, ktorí si chcú svoje vedomosti rozšíriť.
Hodnotenie




Organizátor