Detail kurzu

Kurz ITSM Foundation podľa ISO/IEC 20000:2018 s rovnomennou doživotne platnou certifikáciou od EXINu

POTIFOB, s.r.o.

Popis kurzu

Tento kurz poskytuje základné znalosti kľúčových pojmov a koncepcií riadenia IT služieb podľa populárnej normy ISO/IEC 20000:2018.

Kurz a certifikácia pokrývajú nasledujúce oblasti:

  • úvod do riadenia IT služieb
  • systém riadenia služieb (service management system - SMS) vrátane základných procesov ako incident management, problem management, riadenie zmien, deploymentov a releasov, riadenie úrovne služieb
  • prevádzku systému riadenia služieb.

Obsah kurzu

Ako vyzerajú naše kurzy EXIN IT Service Management Foundation podľa ISO/IEC 20000:2018

Na našich kurzoch používame kombináciu výkladu lektora, diskusií a skupinových cvičení. V rámci kurzu si účastníci overia svoje znalosti pomocou oficiálnych skúšobných otázok podobných otázkam z reálnej certifikačnej skúšky.

Verejné kurzy EXIN IT Service Management Foundation podľa ISO/IEC 20000:2018, ktoré ponúkame ako akreditovaná tréningová organizácia EXIN, trvajú 2 dni.

Naše kurzy môžete absolvovať prezenčne alebo virtuálnou formou cez videokonferenčnú platformu. 

Certifikačná skúška sa píše online. Na výber je nahrávaná skúška, ktorú môže kandidát písať v ľubovoľnom čase v rámci 3 týždňov od aktivácie poukazu (aktiváciu poukazu vykoná samotný kandidát) a skúška dohľadovaná v reálnom čase živým dozorcom, ktorej termín si kandidát môže vybrať z ponuky skúšobného inštitútu.

Cena oboch foriem je rovnaká, výber formy online skúšky robí samotný kandidát v online platforme skúšobného inštitútu EXIN. Kvôli časovej flexibilite odporúčame nahrávanú skúšku.

Na požiadanie je možné zabezpečiť aj realizáciu skúšky v papierovej podobe v našich priestoroch v termíne stanovenom vzájomnou dohodou.

Čo musíte vedieť, aby ste sa mohli pustiť do tohto kurzu a ako vyzerá skúška?

Ide o základnú úroveň. Vďaka tomu nie sú na to, aby ste sa mohli pustiť do štúdia, potrebné odborné znalosti. Avšak je nutná aspoň pasívna znalosť IT angličtiny, keďže všetka literatúra na skúšku aj samotná skúška sú v anglickom jazyku.

Skúška Foundation má formu online písomného multiple choice testu. Pre pripustenie k nej nie je potrebné splniť žiadne špeciálne podmienky. Obsahuje 40 otázok. Na zloženie skúšky musíte zodpovedať správne aspoň 26 otázok, t.j. 65%. Počas skúšky nie je povolené používanie žiadnej literatúry či iných pomôcok.

Pre držiteľov certifkátov ITIL® akejkoľvek verzie (vrátane exspirovaných ITIL 4 Foundation), VeriSM™ a SIAM™ je určená rozdielová skúška Foundation Bridge. Tá obsahuje iba 20 otázok a je lacnejšia.

Certifikácia platí doživotne.

 

Každý účastník nášho kurzu IT Service Management Foundation podľa ISO/IEC 20000:2018 od nás dostane:

  • podrobné predkurzové inštrukcie
  • príručku na prípravu na skúšku v angličtine s popisom i sylabom skúšky a zoznamom odporúčanej literatúry
  • účastnícky manuál v angličtine s učebnými textami
  • oficiálny cvičný test v angličtine so zdôvodneniami správnych a nesprávnych odpovedí
  • e-mailovú odbornú podporu pri príprave na skúšku od momentu úhrady za kurz až do jeho absolvovania
  • u prezenčných kurzov písacie potreby, obedy a občerstvenie počas kurzu

Cieľová skupina

Je relevantný pre všetkých, ktorí sa zaoberajú riadením IT služieb. Teda hlavne pre IT manažérov a procesných špecialistov, ale aj pre projektových manažérov v oblasti IT a všetkých, ktorí sú nejakým spôsobom zapojení do riadenia IT služieb. 
Certifikát Na overenie úrovne znalostí slúži certifikačná skúška IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000:2018 od renomovaného skúšobného inštitútu EXIN. Certifikácia je platná doživotne narozdiel napr. od ITIL 4 Foundation. Poznámka k cene

https://potifob.sk/kalendar

Hodnotenie




Organizátor