Detail kurzu

Rozvoj komunikačných zručností v osobnom a telefonickom styku – TOP PREDAJCA

COM 2 BIZ spol. s r.o.

Popis kurzu

Kurz je určený pre všetkých záujemcov, ktorí majú záujem pracovať v obchodnom styku.

Obsah kurzu

Cieľom školenia je absolventov naučiť správne komunikovať v obchodnom a telefonickom styku, zlepšiť ich komunikačné a prezentačné zručnosti. Kurz sa orientuje na rozšírenie osobnostných kompetencií potrebných v pracovnom prostredí. Vďaka kurzu dokážu účastníci zlepšiť svoje komunikačné a sociálne zručnosti. Obsah kurzu je zameraný na princípy úspešnej komunikácie, rozvoj osobnosti, sebadôvery a sebaprezentácie. Absolventi kurzu budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať so zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaje vhodnou argumentáciou. Absolventi kurzu sú pripravení okamžite obsadiť pozície v obchodných a odbytových oddeleniach spoločností ako predajcovia, obchodníci a telefonisti.

V rámci kurzu budete mať možnosť získať nové poznatky a skúsenosti od skúsených predajcov, ktorí Vám poskytnú užitočné rady a tipy, ako dosiahnuť svoje ciele a stať sa úspešným predajcom. Tento kurz je skvelou investíciou pre každého, kto chce svoje predajné zručnosti zdokonaliť a stať sa úspešným v oblasti predaja.

Cieľová skupina

obchodný zástupcovia, záujemcovia o pracovné pozície v oblasti call centra, 
Hodnotenie




Organizátor