Detail kurzu
Rozvoj komunikačných zručností v osobnom a telefonickom styku – TOP PREDAJCA
COM 2 BIZ spol. s r.o.
Popis kurzu
Obsah kurzu
Cieľom školenia je absolventov naučiť správne komunikovať v obchodnom a telefonickom styku, zlepšiť ich komunikačné a prezentačné zručnosti. Kurz sa orientuje na rozšírenie osobnostných kompetencií potrebných v pracovnom prostredí. Vďaka kurzu dokážu účastníci zlepšiť svoje komunikačné a sociálne zručnosti. Obsah kurzu je zameraný na princípy úspešnej komunikácie, rozvoj osobnosti, sebadôvery a sebaprezentácie. Absolventi kurzu budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať so zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaje vhodnou argumentáciou. Absolventi kurzu sú pripravení okamžite obsadiť pozície v obchodných a odbytových oddeleniach spoločností ako predajcovia, obchodníci a telefonisti.
V rámci kurzu budete mať možnosť získať nové poznatky a skúsenosti od skúsených predajcov, ktorí Vám poskytnú užitočné rady a tipy, ako dosiahnuť svoje ciele a stať sa úspešným predajcom. Tento kurz je skvelou investíciou pre každého, kto chce svoje predajné zručnosti zdokonaliť a stať sa úspešným v oblasti predaja.
Cieľová skupina
obchodný zástupcovia, záujemcovia o pracovné pozície v oblasti call centra,Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality