Detail kurzu
Platená reklama Facebook a Instagram I. - Meta Ads, propagácia príspevkov, cielenie, publiká, reklamy a predaj cez business manager
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Počítačový kurz platenej reklamy na Facebooku a Instagrame (Meta Ads) je určený pre všetkých záujemcov, ktorí potrebujú z najrozšírenejšej sociálnej siete vyťažiť s podporou reklamy maximum. Kurz je zameraný na platenú reklamu na tejto sociálnej sieti tak, aby vaša reklama premenila návštevníkov Facebooku na vašich zákazníkov. Kurz je určený pre začiatočníkov a menej pokročilých v tejto oblasti - na kurze sa preberá platená reklama a systém Meta Ads (reklamy na Facebooku a Instagrame) a Business Manager od teoretických aj praktických začiatkov.
Kurz je určený pre bežných používateľov Facebooku a teda aj začiatočníkov v tejto oblasti. Predchádzajúci kurz Facebook marketing I. nie je podmienkou pred týmto kurzom, ale je vítaný a zároveň je dôležité mať vlastné Facebook konto, teda súkromný účet a ideálne aj firemnú stránku, na ktorej resp. za pomoci ktorej budeme platené propagácie vykonávať. Na kurze sa bude reklama realizovať a nastavovať cez moderný nástroj Facebook Business manager, aby ste neskôr mohli v ňom pokračovať v práci.
Kurz je zameraný na prácu s reklamami z prostredia sociálnej siete Facebook, ale práve z Facebooku sa ovládajú reklamy aj na Instagrame. Platená reklama na Instagrame, reklamné banery na tejto sociálnej sieti, či propagácia medzi používateľmi Instagramu sa teda vyrába cez Facebook. Kurz je teda primárne zameraný na Facebook marketing, ale pojednáva aj o možnosti reklám na Instagrame.
Naučíme sa správne tvoriť cieľové skupiny, ukladať ich, povieme si všetky možnosti cielenia, ktoré vieme na používateľov Facebooku a Instagramu použiť, naučíme sa správne tvoriť a ukladať vlastné publiká, nastavíme si kontá a povieme si niečo o možnostiach platenia, budeme propagovať príspevky, ukážeme si ako správne a legálne nakúpiť fanúšikov a spustíme aj platenú reklamu - reklamné banery.
Miliónom pripojených užívateľov, ktorí Facebook a Instagram denne využívajú sa zobrazujú reklamy presne podľa cielenia. Reklamný systém Facebooku je dnes najefektívnejší spôsob pre nasadzovanie akejkoľvek reklamy bez toho, aby to ľudia vôbec chceli a pritom má niekoľkonásobne väčší úspech, ako ktorýkoľvek iný "banerový" reklamný systém. Facebook vám dáva na výber možnosti - vek, mesto (áno! správne vidíte – aj na Slovensku sa dá robiť reklama iba pre obyvateľov konkrétnych miest), záujmy, práca, rodina, deti, lajknuté stránky... a iné dokonalé možnosti, vďaka ktorým si nájdete za "pár eur" svojich nových zákazníkov.
Vytvorte si na Facebooku reklamy od 1,00 € na deň, ktoré okamžite privedú na vaše stránky zákazníkov. Na kurze vás naučíme všetko, čo budete potrebovať - od porozumenia reklamnému systému, cez návrh a tvorbu reklamy, až po jej základnú štatistiku a základné vyhodnocovanie.
Množstvo informácií, nadupaná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tooto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu.
Pre bezproblémové zvládnutie kurzu s možnosťou nastavovania a testovania reklám priamo na kurze si prineste prístup do vášho Facebook účtu, teda meno a heslo k účtu, aby ste sa vedeli prihlásiť v učebni do počítača. Ak už máte konkrétnu stránku, na ktorej chcete spúšťať reklamy, budete potrebovať aj prístup k nej – teda práva na vašom účte. Súkromný účet však budete potrebovať. Platenú reklamu na sociálnych sieťach nie je možné efektívne spravovať iba cez telefón, preto budeme pracovať s počítačom.
Obsah kurzu
- Čo je to PPC reklama - Google Adword a vyhľadávacia sieť - Google Adwords a obsahová sieť - remarketingová reklama - Facebook reklama - Čo budeme potrebovať ešte vedieť - ako sa sledujú štatistiky - prečo sú štatistiky dôležité - čo ma zaujíma - návštevnosť - miera prekliku - miera konverzie - miera odchodu - Ako dnes ľudia vnímajú reklamu - kto na reklamu kliká - čo je to návštevník - čo je to zákazník -čas na rozhodnutie netreba podceniť - Komu budem predávať alebo nastavenie cieľovej skupiny - ako sa modeluje cieľová skupina - čo je to AB testovanie - výber zákazníka - Facebook a jeho reklamné možnosti - kde sa Facebook nachádza v oblasti Online marketing - možnosti bezplatnej reklamy - virálny marketing - platená reklama - Platená reklama na Facebooku alebo čo si môžem kúpiť - príspevky a ich podpora - nasmerovanie ľudí na Vašu stránku - podpora nákupu - legálny nákup fanúšikov - zvýšenie návštevnosti o udalosti - zvyšovanie počtu vzhliadnutí videa - ostatné nástroje - Princíp platby PPC alebo iné možnosti - čo je to PPC platba - koľko bude reklama stáť - koľko dám za deň - ako pristupovať k nastaveniu cien za moju reklamu - Tvoríme reklamu - aké sú pravidlá pre texty - aké sú pravidlá pre reklamu - aké obrázky vyberám - príprava reklamnej kampane z pohľadu obsahu - Pre koho budeme reklamu tvoriť alebo aké sú možnosti výberu cielenia - štát - jazyk - mesto - vek - demografické údaje - záujmy - správanie sa - spojenie s inou stránkou - iné možnosti výberu - Kde sa bude reklama zobrazovať - pravá strana - mobilné príspevky - stolné počítače - Spoločná praktická časť: pripraviť sa, pozor, cielime a reklamujeme - tvoríme nové reklamy - vyberáme najlepšiu reklamu pre náš produkt/službu - nastavujeme cielenie - píšeme texty - vyberáme obrázky - nastavujeme rozpočet - spúšťame reklamy - reklamné systémy vo svete - Kredit, fakturácia alebo všetko, čo je spojené s platbou - platby a možnosti nabíjania kreditu - fakturácia - platobné možnosti - kedy platím za reklamu - zadávanie firemných údajov - faktúry - Analýza a štatistika - vyhodnocovanie kampaní - čo som robil dobre a čo zle - čo nám prezradia štatistiky - ako reklamu zopakovať - ako merať úspech - reporty kampaní - dosah - frekvencia - miera prekliku - zobrazenie - konverzie - cena za 1000 zobrazení - cena za klik - ostatné - Kto je môj zákazník alebo nástroj pre legálne špehovanie potenciálnych zákazníkov - Audience Insights - spoznajte návštevníka a odhaľte zákazníka - nastavenie správnych parametrov - sledovanie - Záverečná diskusia odpovede na otázky účastníkovCieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality