Detail kurzu

Merchandising a predajné kanály - ovplyvňovanie nákupného rozhodovania

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Veľmi dôležitou a občas málo povšimnutou témou je „merchandising.“ A práve Vaša práca v tejto oblasti veľmi často rozhoduje, či si konečný spotrebiteľ výrobok všimne a či si ho kúpi. Preto bude veľmi zaujímavé pozrieť sa spoločne na poznatky v tejto oblasti bližšie. A aby sme dostali aj impulz na jeho realizáciu, môže byť práve stanovenie cieľa – zlepšenie merchandisingu jedným z našich hlavných cieľov tréningu. Kurz prináša odpovede na otázky čo všetko merchandising v sebe obsahuje. Dozvieme sa ako vhodným vyložením a označením tovaru na správnom mieste v predajni ovplyvníme nákupné rozhodnutie zákazníka a prečo ? Pozrieme sa na najnovšie trendy merchandisingu vo svete. Zistíme, aký merchandising je vhodný v rôznych predajných kanáloch a povieme si základné informácie o riadení kategórie (category managemente). A taktiež sa pozrieme na vyloženie tovaru očami zákazníka. Ukážeme si nástroje a precvičíme si postupy ,,Ako dosiahnuť optimálny spôsob vyloženia tovaru a ako dosiahnuť súhlas rozhodujúcej osoby. Po skončení kurzu budete: • poznať výhody správneho vystavenia produktov • poznať čo významne ovplyvňuje predaj a nákup • vedieť vysvetliť, ako merchandising vplýva na nakupovanie / predaj • vedieť ako vystavenie tovaru vplýva na nákupné správanie klientov • poznať hlavné zásady a zákonitosti pri uložení tovaru na predajnom mieste • a ... mnoho mnoho iného Pre koho je školenie určené: junior špecializovaným predajcom, špecializovaným predajcom v maloobchodnom reťazci, malým a stredným podnikateľom, vedúcim predajne a všetkým, ktorí majú záujem rozvíjať svoje znalosti a zručnosti v oblasti vzťahu predaj – zákazník – marketing

Obsah kurzu

== Merchandising a predajné kanály - Čo je merchandising - Nakupujúci vs kto spotrebiteľ - Predajňa, pohyb v nej a vyloženie tovaru očami zákazníka - Rozhodovanie pri nákupe / ako sa nakupujúci rozhoduje / - Konkurencia a Vaša spoločnosť - Marketing v predaji - Merchandising a predajné kanály - Ciele v merchandisingu – prečo ich používať - Základné požiadavky a ergonomické princípy projektovania predajne - Definovanie požiadaviek pre prácu v predajni s ohľadom na zdravie a bezpečnosť pri práci, ako aj na vytvorenie vhodného pracoviska - Základné možnosti tvaru a usporiadania predajne - Štandardná predajňa, reprezentatívne predajne, predajňa s recepciou, spoločné predajné priestory, rokovacie miestnosti - Možnosti využitia doplnkov a dekorácií - Prehľad štýlov predajní a možností ich farebných kombinácií - Zdielanie skúseností - Voľná diskusia - Networking

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor