Detail kurzu
Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Máte spustené PPC kampane vo vyhľadávači? Fungujú, ale chcete, aby fungovali lepšie alebo minimálne rovnako, ale za nižšie náklady? Zoptimalizujte ich spoločne s lektorom na našom praktickom workshope.
PPC kampane vo vyhľadávači sa v najhoršom prípade robia dva krát. Prvý krát sa nastavia a druhý krát sa optimalizujú a presne to budeme spoločne robiť. Pozrieme sa na dobré slová, na miery preklikov, vyhodnotíme spoločne konverzie, pozrieme si podrobne hľadané výrazy, miery odchodov, porovnáme sa s konkurenciou, budeme prepínať kampane z automatického režimu do manuálneho režimu, skontrolujeme rozšírenia, prejdeme atribúciu konverzií a prejdeme si slovo za slovom vo vašej aktívnej kampani. Nájdeme spoločne to, čo funguje a to čo nefunguje pre ušetrenie vypneme. Budeme na seba prísny a pochopíme správanie návštevníkov. Či už vám robila reklamy agentúra alebo ste sami autorom, dokonale sa vyhráme s nastavením jednej, či dvoch kampaní.
Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov, ale pre tých, čo majú svoje kampane vo vyhľadávacej sieti spustené aspoň zopár dní. Ideálne by bolo, ak ste ich robili sami a ešte lepšie by bolo, ak ste absolventom našich kurzov, ale nie je to podmienka. Podmienkou pre úspešné absolvovanie je, aby ste mali aktívny účet, funkčné kampane aspoň v automatickom režime – maximalizácia kliknutia. Opravy a optimalizáciu budeme robiť spoločne krok za krokom a po kurze vám nebude robiť problém ostatné kampane už optimalizovať aj doma, či v práci. To, čo investujete do kurzu a vzdelávania sa vám do pár dní môže vrátiť na kredite v Google Ads a tým máte defacto kurz úplne zadarmo.
Na kurze sa preberá aj teória práce a komunikácie s agentúrou z oboch pohľadov. Buď ste alebo budete agentúrou vy a teda vás naučíme, ako sa správne starať o zákazníkov prípadne, ako dávať prístup na čítanie a správu účtu agentúre.
Kurz sa nesie v duchu postupností a krokov, ktoré získate nie len v tlačenej prezentácii a odbornom kvalifikovanom výklade podloženom praxou, ale aj v názorných ukážkach. Na siedmych bodoch, ktoré môžete sami po kurze opakovať sa naučíme optimalizovať a vyhodnocovať. Budeme ich robiť prakticky, spolu a pomaly.
Lektor kurzu bude pracovať so skupinou, moderovať situáciu podľa potreby a podľa vašich podnikateľských zámerov. Preto je každý kurz unikátny.
Obsah kurzu
==Zopakovanie na úvod - Ako sa nasadzujú kampane - Správanie sa a psychológia návštevníka - Ako vyberám kľúčové slová - Plánovač kľúčových slov - Ako má vyzerať moja landing page pre PPC kampaň - Automat: Maximalizácia kliknutí a výška denného kreditu - Kampane v automate vs. Manuálny režim platby za klik - Ideálne miery preklikov ==Pripravme si, čo budeme potrebovať - Prihlásenie sa ku Google Analytics a prípadné prepojenie - Prihlásenie sa ku Google Ads - Agentúrny účet, správcovský účet a jeho zakladanie – účet správcu Google MKC, MMC - Pridávanie účtu, prepojenie účtov - Správna fakturácia cez účet správcu - Prepájame si účty s lektorom ==Politika predaja, konverzie a podnikateľský zámer - Kedy sa Ads neoplatia - Cena za konverziu - Cesta bežného zákazníka a sledovanie faktoru cross device - Asistované konverzie - Správne nastavenie konverzií a atribučné modely - Nákup na druhý či tretí krát - Brandová reklama - Sledovanie záujmu - Náklady a zisky - Čo sa nedá dokázať - Cross device štatistika ==Krok číslo 1: Začíname vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť - Práca s kalendárom a obdobím - Základný súhrn - Graf súhrnu, konverzie, cena a kliknutia - Cena za konverziu - Oplatí sa nám to celé? - Globálne zhrnutie fungovania - Porovnávanie s predošlým obdobím - Zariadenia našich zákazníkov - Globálna štatistika aukcií - Demografia, vek a pohlavie - Aktivita našich zákazníkov počas dňa - Štatistika konkrétnej kampane ==Krok číslo 2: Prechod z automatu na manuál - Technické možnosti platby - Platba za kliknutie v manuálnom režime a jej nastavenie - Ohľad na cenu za deň - Ako nastaviť cenu za klik - Kedy ich meniť - Stráženie priemerných cien - Vyvažovanie pozície cenou za klik ==Krok číslo 3: Vysvetlenie metrík a stĺpce ktoré budeme potrebovať - Základné metriky - Metriky pre úspešnosť - Prispôsobenie stĺpcov ==Krok číslo 4: Miera preklikov a moje reklamy - Čo spôsobuje nízku mieru prekliku - Zmeny v textoch reklám - Alternatívne reklamy - Pravidlá pre dobrú mieru prekliku - Historická miera prekliku - Texty v reklamách - Miera prekliku neznamená vo finále úspech – vysvetlenie - Kontrola vstupných stránok - Hľadaný výraz v nadpise reklamy ==Krok číslo 5: Kvalita kľúčových slov a skóre kvality - Zopakovanie skutočností o skóre kvality - Kedy sa skóre kvality počíta - Faktory, ktoré neviem ovplyvniť - Faktory, ktoré viem ovplyvniť - Rozloženie a váha faktorov na celkové číslo skóre kvality - Zmena vstupných stánok a typy pre lepšie skóre kvality - Tvorba nových reklamných skupín pre nové reklamy - Nové stĺpce, ktoré budeme potrebovať - Radenie reklamy a vaša pozícia na základe ceny a skóre kvality - Mazanie slov, ktoré majú zlé skóre kvality – ktoré to sú? ==Krok číslo 6: Dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová - Hľadané výrazy - Čo vlastne ľudia hľadajú - Učme sa od návštevníkov zákazníkov - Problém voľnej zhody - Modifikátor voľnej zhody a jeho nevýhoda - Odstránime nevhodné kľúčové slová – vylučujúce - Hľadáme slová na dvojičky – presné frázy - Hľadáme slová na trojičky – nepresné, podobné frázy - Pridávame dvojičky a trojičky - Pozor na vylučujúce výrazy pri trojičkách - Práca s presnou zhodou - Hľadáme nové nápady na slová - Tvoríme nové skupiny a pridávame nové slová ==Krok číslo 7: Publiká, demografia a zúženie záujmu - Cielenie vyhľadávacej kampane na konkrétne publikum - Zacielenie alebo pozorovanie - Vylúčenie publika - Práca s demografiou - Zmena ponúk a optimalizácia pre zariadenia - Remarketing vo vyhľadávaní ==Záverečná diskusiaCieľová skupina
mierne pokročilýHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality