Detail kurzu

LinkedIn marketing - moderná komunikácia v modernej firme, stratégie a budovanie dobrého mena v B2B marketingu

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Facebook a Instagram. Tam všade ste so svojou firmou alebo značkou aktívni a máte vybudovanú stratégiu, ktorá funguje. Ale na LinkedIn sporadicky publikujete inzerát z pracovného portálu, keď hľadáte šikovného človeka do tímu. Stratená príležitosť, ktorú však môžete ľahko zmeniť. LinkedIn sme dlho poznali ako sociálnu sieť, kde sme mohli získať novú prácu prostredníctvom inzerátov. Dnes je to pravda už len čiastočne. LinkedIn je po novom platforma, kde môžete získať relevantné kontakty, zdieľať svoje pracovnú úspechy a skúsenosti, byť vizibilní a budovať si meno. Či už sebe alebo svojej značke. Na kurze LinkedIn marketing - moderná komunikácia v modernej firme, stratégie a budovanie dobrého mena v B2B marketingu sa dozviete, ako pracovať s firemným kontom na LinkedIne tak, aby ste si vybudovali meno v odbore, v ktorom pôsobíte, nadviazali kontakty so správnymi ľuďmi, pochválili sa svojimi úspechmi, vďaka čomu sa vám budú ľahšie nadväzovať nové partnerstvá a spolupráce či obsadzovať voľné pracovné pozície. Ukážeme si, ako takticky pristupovať k obsahovej stratégii, čo patrí na LinkedIn a čo si radšej nechať na Facebook a Instagram. Pozrieme sa na to, ako na LinkedIn komunikujú úspešné firmy a prečo do komunikácie zapojiť aj zamestnancov. Takisto si ukážeme, čo nám hovoria štatistiky a dopomôcť organickému dosahu. Predpokladom úspešného absolvovania kurzu je mať osobný profil na Instagrame (pod svojím menom).

Obsah kurzu

===Prečo je „in“ byť na LinkedIn - Využívanie LinkedIn na Slovensku - Rozdiel v porovnaní s inými sociálnymi sieťami - Osobné a firemné profily - Životopis vs. profesionálny profil - Vývoj LinkedIn ako komunikačnej platformy - Kto a kedy navštevuje LinkedIn - Motivácia a využívanie LinkedIn - Kontext profesionálnej sociálnej siete - Organické možnosti LinkedIn - Platené možnosti LinkedIn - Možnosti sebaprezentácie a podpory podnikania ===Základné nastavenie osobného profilu - Špecifiká osobného profilu - Založenie osobného profilu - Nastavenie viditeľnosti osobného profilu - Profesionálna profilová fotografia - Ako na fotografiu v pozadí - Slogan pod profilovou fotografiou - Individuálne charakteristika v 2 vetách - Ako definovať svoje poslanie na LinkedIn - Nastavenie lokácie profilu ===Pokročilé vyplnenie osobného profilu - Vyplnenie zhrnutia - Pridávanie médií a externých odkazov - Ako komunikovať pracovnú pozíciu - Pracovné skúsenosti a roly - Pridávanie odkazov na spoločnosti - Vzdelanie - Dobrovoľníctvo - Členstvo v spolkoch a skupinách - Ako získať podporu zručnosti - Ako získať odporúčanie - Certifikáty - Kurzy - Projekty a spolupracovníci - Jazykové schopnosti - Ocenenia - Publikácie ===Vyhľadateľnosť profilu - Jazykové verzie - SEO LinkedIn profilu - Optimalizácia pre vyhľadávače - Nastavenie súkromia ===Tvorba obsahu na LinkedIn - Základy marketingovej metodiky Inbound - Tvorba textových príspevkov - Metóda rozprávania príbehov - Tvorba obrazových príspevkov - Tvorba video-príspevkov - Tvorba blogu (LinkedIn Article) - Zdieľanie dokumentov (.doc, .pdf) - Publikácia na LinkedIn ===Nastavenie firemného profilu - Špecifiká firemného profilu – korporácie, firmy, živnostníci - Založenie firemného profilu - Vyplnenie firemného profilu - Pridávanie zamestnancov - Koncept Social Employees - Produktové stránky - Spravovanie profilu - Nastavovanie reklamy - Možnosti cielenia - Správa reklám ===Rastové stratégie - Tvorba textov, storytelling - Príspevky fotografiou - Ako na využívanie videa - Zdieľanie firemných dokumentov - Zapájanie sa do konverzácii - Verejné komentovanie - Používanie četu - Textové pozvánky - Ďakovacie správy - Používanie hashtagov - Zdieľanie obsahu - Kolaborácia a partnerstvá ===Meranie aktivity na LinkedIn - Dosah a aktivita osobného profilu - Dosah a aktivita firemného profilu

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať