Detail kurzu
Google Analytics 4 a Tag Manager II. - vlastné prehľady, elektronický obchod, meranie udalostí a konverzií pre pokročilých
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Universal Analytics, alebo ak chcete „UÁčka“, sú dnes už v podstate mŕtve. Štatistku web
stránky a správanie používateľov treba dnes merať ich nástupcom, pomocou Google
Analytics 4 (označovaným aj ako GA4). Prečo? Ako hovorí výklad Google – Analytics 4 nie sú
určené na zobrazovanie hotových reportov ako ste boli zvyknutí v minulosti, ich cieľom je
zbieranie dát a vašich udalostí. Z nich je možné následne zostaviť si práve tie prehľady, ktoré
vám vyhovujú.
A presne o zostavovaní štatistických prehľadov je tento kurz – o personalizácii svojich Google
Analytics 4. Aby ste z nich vyčítali presne to, čo potrebujete.
V nových Google Analytikách nečakajte kopec prehľadov. Také boli UA. S Google Anaytics 4
získate lepšie, sofistikovanejšie výsledky, a viac. Na to však musíte nastaviť dokonalú
spoluprácu medzi Google Tag Managerom a Analytikami verzie 4. Aj o nastavovaní
spolupráce a práci so získanými údajmi je tento kurz.
Naučíme sa čo sú udalosti a ako ich správne konfigurovať, ukážeme si ako nastaviť
sledovanie všetkých dôležitých údajov pre váš elektronický obchod. Zistíte tiež, kde hľadať a
ako si vytvárať tie prehľady, ktoré budete pri analýze webu potrebovať. Na tomto kurze si
prakticky nastavíme meranie udalostí elektronického obchodu pre platformu WordPress
Woocommerce. Tento postup budete mať prakticky spracovaný aj do videonávodu, ku
ktorému dostane prístup každý z účastníkov kurzu. Aby ste sa mohli k nemu v prípade
potreby vrátiť.
Kurz je určený predovšetkým pre tých, ktorí už Google Analytics 4 majú aktivovaný a sledujú
v ňom základné štatistiky. Ideálne je mať vedomosti na úrovni predchádzajúceho kurzu
Google Analytics. Preberieme si ako tvoriť pokročilé udalosti a meniť ich na konverzie,
budeme pracovať s dátovou vrstvou a s dátami elektronického obchodu, ktoré následne
nastavíme aj s hodnotami do Google Ads. Budeme tvoriť vlastné prehľady, publiká
a segmenty a tvoriť si vlastnú zbierku prehľadov. Spravíme si aj prehľad metrík a dimenzií
a pozrieme sa spoločne na sekciu speňažovanie, kde budeme sledovať výnosnosť
elektronického obchodu.
Na kurze sa budeme venovať aj prechodu z Google Analytics UA na GA4 - štvorku a riešiť
chýbajúce prehľady. Tie prehľady, na ktoré sme boli zvyknutí v UA, si dotvoríme.
Hodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality