Detail kurzu
KOMUNIKAČNÁ A MEDIÁLNA STRATÉGIA
Time is, s.r.o
Popis kurzu
Na tomto jedinečnom WORKSHOPE Vám skúsení lektori, ktorí vychádzajú priamo z praxe, priblížia tvorbu komunikačnej a mediálnej stratégie a postupy pri krízovej komunikácii. Taktiež sa dozviete exkluzívne informácie zo zákulisia mediálnej scény a spôsob komunikácie s novinármi, vrátane navodenia modelových situácií a ich praktických riešení. Súčasťou školenia je obed s lektormi a individuálne poradenstvo.
Obsah kurzu
- MEDIÁLNA STRATÉGIA, KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – Daša Matejčíková – Expertka na krízovú komunikáciu a stratégiu
- KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA – Miroslava Kernová – Šéfredaktorka webu o médiách, reklame a marketingu omediach.com
- KOMUNIKAČNÉ CHYBY A TIPY Z PRAXE – Milan Žitný – Mediálny a komunikačný poradca a bezpečnostný analytik
- Praktické cvičenia
- Individuálne poradenstvo
Cieľová skupina
- obchodní a marketingoví riaditelia
- pracovníci v oblasti marketingu a PR
- riaditelia spoločností
- ľudia na pozíciách, ktorých súčasťou je komunikácia s novinármi
Poznámka k cene
V prípade poldenného kurzu cena 85 Eur s DPH