Detail kurzu
Leadership pre nových manažéov alebo Od kolegu k lídrovi
a_set, s.r.o.
Popis kurzu
Stali ste sa manažérom /vedúcim tímu alebo sa pripravujete na pozíciu lídra? Ako touto rolou vžiť? Alebo máte problém s tým, že Vás Vaši bývalí kolegovia „neberú“ ako šéfa? Ako získať rešpekt a dôveru?
Nestrácajte hlavu a príďte si po správne vedomosti a overené tipy a triky, ako pracovať s podriadenými efektívne. Zámerom školenia je rozvoj manažérskych zručností s cieľom efektívne dosahovať výsledky prostredníctvom svojich ľudí a zvyšovanie vlastnej efektivity manažérskej pozície. Účastníci budú v závere:
Poznať efektívne prístupy vedenia ľudí v zmysle riadenia a zvyšovania výkonnosti
Mať schopnosť postihnúť vývojové charakteristiky tímu a cielene ich ovplyvňovať
Obsah kurzu
VEDENIE ĽUDÍ – ROLA MANAŽÉRA
• Riadenie procesu a vedenie ľudí – 2 hlavné zodpovednosti manažéra vo vzťahu k riadeniu výkonnosti
• Som manažér, alebo líder? – výhody a riziká
• Rôzne varianty poverenia funkciou a čo z nich vyplýva
• Ako si urobiť obraz o svojom tíme
ŠTÝLY VEDENIA A MOTIVÁCIA ZAMESTNANCOV
• Môj preferovaný štýl vedenia
• Ktorý štýl vedenia je motivujúci?
• Stanovenie individuálnych a kolektívnych CIEĽOV – ako na to?
• Profesionalita a vyspelosť zamestnancov
• Vonkajšia a vnútorná motivácia ľudí vo vzťahu k úlohám
• Delegovanie a poverovanie úlohou
• 4 dôležité otázky delegovania – ČO- AKO- KEDY-KOMU
• Čo možno robiť lepšie – podpora tímovej spolupráce; komunikácia a spätná väzba
STAVBA TÍMU A TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA
• Skupina verzus tím
• Kedy je tím efektívny?
• Zloženie tímu a tímové roly podľa Belbina
• Ako najlepšie využiť súčasné zloženie môjho tímu?
VEDENIE TÍMU K ZVYŠOVANIU VÝKONNOSTI
• Fázy vývoja tímu a vyspelosť zamestnancov
• Proaktivita a reaktivita v tímovom správaní
Cieľová skupina
Manažéri a leadri
Vedúci zamestanci
Tímlídri
HR - personalisti, HR business partneri
cena pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 15 % zľavu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality