Detail kurzu
!!! AKCIA !!! KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI A PROKLIENTSKÉ SPRÁVANIE - 2 dni
GLOBAL SERVIS, s.r.o.
Popis kurzu
Získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.
Obsah kurzu
Komunikácia
- verbálna a neverbálna
- presvedčivá komunikácia s klientom
- efektívna komunikácia na pracovisku
Rozvoj sociálnych zručností
- sociálna komunikácia a jej význam
- sebapoznanie a sebaanalýza
- aktívne počúvanie
- asertivita a proklientske správanie
- zvládanie konfliktov a agresie, riešenie kritických situácií
Pozitívny imidž
- firemné prostredie a imidž firmy
- ako presadiť firmu na verejnosti, získanie goodwillu
- budovanie pozitívneho imidžu pracovníka
- základné pravidlá spoločenského styku
Cieľová skupina
Všetci záujemcovia o skvalitnenie pracovných vzťahov, zlepšenie vzťahov s klientom, riadiaci pracovníci, majitelia a konatelia firiem, podnikatelia, pracovníci, ktorí sú v priamom kontakte s klientmi alebo ich oslovujú potenciálnych klientov prostredníctvom telefónu, obchodní zástupcovia, všetci záujemcovia o problematiku
Certifikát
Absolvent získa akreditované osvedčenie Mininsterstvom školstva SR.
Poznámka k cene
V cene je občerstvenie: káva, čaj, minerálka.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality