Detail kurzu

!!! AKCIA !!! KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI A PROKLIENTSKÉ SPRÁVANIE - 2 dni

GLOBAL SERVIS, s.r.o.

Popis kurzu

Získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.

Obsah kurzu

Komunikácia

  • verbálna a neverbálna
  • presvedčivá komunikácia s klientom
  • efektívna komunikácia na pracovisku

Rozvoj sociálnych zručností

  • sociálna komunikácia a jej význam
  • sebapoznanie a sebaanalýza
  • aktívne počúvanie
  • asertivita a proklientske správanie
  • zvládanie konfliktov a agresie, riešenie kritických situácií

Pozitívny imidž

  • firemné prostredie a imidž firmy
  • ako presadiť firmu na verejnosti, získanie goodwillu
  • budovanie pozitívneho imidžu pracovníka
  • základné pravidlá spoločenského styku

Cieľová skupina

Všetci záujemcovia o skvalitnenie pracovných vzťahov, zlepšenie vzťahov s klientom, riadiaci pracovníci, majitelia a konatelia firiem, podnikatelia, pracovníci, ktorí sú v priamom kontakte s klientmi alebo ich oslovujú potenciálnych klientov prostredníctvom telefónu, obchodní zástupcovia, všetci záujemcovia o problematiku

Certifikát Absolvent získa akreditované osvedčenie Mininsterstvom školstva SR. Poznámka k cene

V cene je občerstvenie: káva, čaj, minerálka.

Hodnotenie




Organizátor