Detail kurzu

Základy SEO - optimalizácia pre vyhľadávače I.

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Poznáte Google? Hlúpa otázka však :) Tento vyhľadávač a teda stránka Google je, bola a bude s nami ešte dlho. Každý používa Google a dalo by sa povedať, že takmer všetci. Termín vygúgliť sa stal bežným slovom, ktoré musia dnes už rešpektovať aj slovníky slovenského pravopisu. Ale čo pozície? Kto je prvý, kto druhý a prečo je vaša firma a stránka na druhej strane vyhľadávania? Prečo vás zákazníci nevedia ľahko nájsť? Prečo sa vaša konkurencia zobrazuje vyššie ako vy a ako sa to robí – byť prvý v Googli? Na všetky otázky nájdete odpovede na tomto kurze – kurzy SEO optimalizácie pre začiatočníkov. Kurz Základy SEO je určený pre správcov a majiteľov web stránok, marketingových pracovníkov, budúcich marketérov a hlavne pre začínajúcich SEO konzultantov, ktorí by si radi osvojili teoretické aj praktické znalosti o optimalizácii pre vyhľadávače. Kurz je veľmi praktický a na rozdiel od online kurzov a videí vie byť aktuálny, keďže náš lektor vie tému prispôsobiť dobe, potrebe a situácii. Na kurze sa zoznámite so všetkými potrebnými poznatkami, aby ste vedeli web stránky “tlačiť v Gúgli” smerom hore, naučíte sa finty, tipy a triky na optimalizáciu a pochopíte ako Google „premýšľa“ pri zoraďovaní svojich výsledkov. Na kurze sa pekne od začiatku preberajú základy SEO, OnPage a Offpage optimalizácia, hľadanie kľúčových slov, optimalizácia obrázkov, spätné odkazy a množstvo praktických informácií, ktoré v praxi potrebujete. Neplaťte sprostredkovateľom, agentúram, neplaťte vlastne nikomu, pretože SEO optimalizácia je dlhodobý proces, ktorý najlepšie zvládnete sami. Po našom kurze sa hneď môžete pustiť do práce. Ak chcete upravovať svoje web stránky a byť naozaj SEO špecialista, odporúčajú sa znalosti z oblasti HTML a CSS, ale nie je to povinnosť. Minimálne vstupné požiadavky sú záujem o marketing, hlad po aktuálnych vedomostiach a chuť zmeniť svoje pozície vo vyhľadávači k lepšiemu. Kurz od roku 2008 prešiel a prechádza mnohými zmenami tak, aby bol stále aktuálny a preto získava opakovane fantastické ocenenia a má niekoľko tisíc spokojných zákazníkov.

Obsah kurzu

Všeobecne o SEO -Vyhľadávač a Google -čo je vyhľadávač -druhy vyhľadávačov -úlohy vyhľadávačov -ako vyzerajú Google výsledky a odkiaľ sa tie informácie berú, pre ktoré vyhľadávače optimalizovať? -Web stránky -redakčné systémy (potrebné vlastnosti, redakčné systémy zadarmo) -ciele web stránok (návštevnosť, konverzie, zisk) -Definícia SEO – čo je to SEO optimalizácia -čo SEO nie je -optimalizácia pre vyhľadávače vs. optimalizácia pre hľadajúcich ľudí -onpage a offpage optimalizácia -univerzálne white-hat vs. dočasné black-hat SEO, princípy -zakázané techniky a čomu sa vyvarovať -čo je to konverzia -ako pomocou SEO získať viac konverzií Onpage optimalizácia -Kľúčové slová -čo je kľúčové slovo -princíp long tail -kde hľadať kľúčové slová -nástroje ktoré sú dôležité a budem ich potrebovať -Štruktúra webových stránok -prečo navrhnúť štruktúru pomocou analýzy kľúčových slov -aké podmienky musí spĺňať ideálna štruktúra webových stránok -URL - jednotlivé časti URL, SEF URL -výber domény a subdomény, ako majú vyzerať ideálne URL a aké vlastnosti majú dobré URL spĺňať -čo sú a ako ošetriť kanonické URL -Title – kde je a prečo je dôležitý, tvorba title-ov (správne používanie kľúčových slov), optimálna dĺžka, zapojenie značky, miera preklikov, štruktúra -Meta značky – meta keywords – minulosť alebo dôležité aj dnes? -na čo slúži meta description - ako ho správne tvoriť -iné zdroje popisov vo výsledkoch hľadania -Nadpisy – čo sú header tagy H1 až H6 -ako správne štruktúrovať text -čo má a čo nemá byť na webovej stránke nadpisom -Textový obsah – copywriting -hustota kľúčových slov? - príklady dobrých a zlých textov -Obrázky – vyhľadávanie obrázkov -jedinečnosť obrázkov, ako správne popisovať obrázky -iné faktory ako alt atribút pre obrázky -Videá - vyhľadávanie vo videách, ako sa optimalizujú videá? -kde nájsť témy pre videá, faktory pre umiestnenie na Youtube -UGC – čo to je, aké formy môže mať? -Navigácia po odkazoch -rôzne druhy navigácie, ako ukázať dôležité stránky vyhľadávačom, ako ošetriť stránkovanie, -odkazovanie sa na iné weby Offpage optimalizácia -Offpage optimalizácia -základné rozdelenie offpage faktorov -pozor, nie sú to len spätné odkazy -Odkazová/Citačná analýza – čo je PageRank -ako sa počíta PageRank, ako môže pomôcť -aké iné ranky existujú -popularita vs. kvalita -Relevantnosť stránky -priame a nepriame výhody -čo je a čo nie je relevantné -kocitácia -Tvar odkazu -prečo je dôležitý správny tvar odkazu -vzťah medzi odkazovanou stránkou a anchor textom -presná fráza vs. širší kontext, alt atribút pri obrázkových odkazoch -Umiestnenie odkazu -v ktorých častiach stránok majú odkazy najvyššiu váhu, ako to využiť? Získavanie spätných odkazov -Registrácia do katalógov -čo je to katalóg, slovenské katalógy, proces registrácie -význam katalógov dnes a včera -Výmena odkazov – čo to je -ako to nerobiť a ako to robiť -ako nájsť potenciálnych partnerov -Kupovanie odkazov -odkazy výmenou za peniaze/protislužbu -prečo to nerobiť, ako správne využívať PR články -Linkbaiting -kde hľadať nápady, ako službu/obsah spustiť, príklady -Prirodzený linkbuilding – prečo weby odkazujú, aký obsah tvoriť, kde hľadať nápady, oslovovanie potenciálnych odkazovateľov (emailom, sociálnymi sieťami), diskusie (blogy, fóra) -Ďalšie možnosti linkbuildingu -súťaže, widgety, zákazníci, apod. -Voľná diskusia a praktické typy a rady

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať