Detail kurzu

Efektívny manažér - ako zvládnuť svoje manažérske role / Efektívny oficce manažér, asistent, asistentky

a_set, s.r.o.

Popis kurzu

Efektívny manažér: Skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce manažéra. Prejsť základnými technikami, ktoré pomáhajú účinne a úspešne riadiť ľudí a viesť ich k dosiahnutiu cieľov. Posilniť manažérske kompetencie, pomôcť účastníkom rozhodovať sa a jednať efektívne, účelne a rýchlo. Efektivita zvládania manažérskych rolí zodpovedá úrovni kompetencií manažéra.

Efektívny office manažér, asistentka
Cieľom dvojdňového kurzu je skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce office manažéra / asistentky v súlade zo spoločenskou etikou a biznis protokolom. Prejsť základnými technikami, ktoré pomáhajú riadiť a organizovať práce na sekretariáte a podporujú efektivitu i spokojnosť nadriadeného manažéra. Posilniť organizačné a komunikačné kompetencie a zvýšiť image útvaru.

Obsah kurzu

Efektívny manažér

  • Osobnosť a kompetencie manažéra (vlastnosti, motívy a hodnoty, manipulačné povery)
  • Organizácia práce manažéra
  • Základný koncept riadenia
  • Plánovanie a techniky organizovania času (ako povedať „nie“), obnova síl
  • Interpersonálna rola – štýly riadenia ľudí, tímová práca, komunikačné techniky, riešenie konfliktov a vyjednávanie
  • Informačná rola – hodnota informácií, spätná väzba, vedenie porád
  • Rozhodovacia rola – analytické a kreatívne techniky, proces a štýl rozhodovania
  • Riešenie problémov
  • Organizačná rola – ciele, plánovanie a kontrola
  • Motivačná rola – hodnotenie, delegovanie a koučovanie
  • Osobný rozvojový plán

Efektívny ofice manažér / asistent/ asistenka:

  • Osobnosť Office manažéra / asistentky
  • Rysy osobnosti
  • Model pracovného správania
  • Image (osobný a firemný), prvý dojem
  • Spolupráca s nadriadeným i ostatnými kolegami
  • Prezentačné a komunikačné techniky
  • Prvky komunikácie, Komunikácia v organizácií
  • Reč tela
  • Odkazy, telefonovanie
  • Riešenie konfliktov a umenie rozhodovať
  • Organizácie práce
  • Riadenie sekretariátu /office
  • Plánovanie času nadriadeného manažéra i svojho času
  • Techniky organizovania času
  • Ako zvládať stres
  • Etiketa v zamestnaní
  • Spoločenský protokol , návštevy – domáce i zahraničné…
  • Časté omyly
  • Zdvorilosť

Cieľová skupina

Majitelia firiem Manažéri Office manažéri asistentky sekretárky a všetci záujemcovia o danú oblasť

Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

Cena je za dvojdňový kurz, pri účasti dvoch alebo troch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý a tretí majú 50% zľav

Hodnotenie




Organizátor