Detail kurzu
Efektívny manažér - ako zvládnuť svoje manažérske role / Efektívny oficce manažér, asistent, asistentky
a_set, s.r.o.
Popis kurzu
Efektívny manažér: Skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce manažéra. Prejsť základnými technikami, ktoré pomáhajú účinne a úspešne riadiť ľudí a viesť ich k dosiahnutiu cieľov. Posilniť manažérske kompetencie, pomôcť účastníkom rozhodovať sa a jednať efektívne, účelne a rýchlo. Efektivita zvládania manažérskych rolí zodpovedá úrovni kompetencií manažéra.
Efektívny office manažér, asistentka
Cieľom dvojdňového kurzu je skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce office
manažéra / asistentky v súlade zo spoločenskou etikou a biznis protokolom.
Prejsť základnými technikami, ktoré pomáhajú riadiť a organizovať práce
na sekretariáte a podporujú efektivitu i spokojnosť nadriadeného
manažéra. Posilniť organizačné a komunikačné kompetencie a zvýšiť
image útvaru.
Obsah kurzu
Efektívny manažér
- Osobnosť a kompetencie manažéra (vlastnosti, motívy a hodnoty, manipulačné povery)
- Organizácia práce manažéra
- Základný koncept riadenia
- Plánovanie a techniky organizovania času (ako povedať „nie“), obnova síl
- Interpersonálna rola – štýly riadenia ľudí, tímová práca, komunikačné techniky, riešenie konfliktov a vyjednávanie
- Informačná rola – hodnota informácií, spätná väzba, vedenie porád
- Rozhodovacia rola – analytické a kreatívne techniky, proces a štýl rozhodovania
- Riešenie problémov
- Organizačná rola – ciele, plánovanie a kontrola
- Motivačná rola – hodnotenie, delegovanie a koučovanie
- Osobný rozvojový plán
Efektívny ofice manažér / asistent/ asistenka:
- Osobnosť Office manažéra / asistentky
- Rysy osobnosti
- Model pracovného správania
- Image (osobný a firemný), prvý dojem
- Spolupráca s nadriadeným i ostatnými kolegami
- Prezentačné a komunikačné techniky
- Prvky komunikácie, Komunikácia v organizácií
- Reč tela
- Odkazy, telefonovanie
- Riešenie konfliktov a umenie rozhodovať
- Organizácie práce
- Riadenie sekretariátu /office
- Plánovanie času nadriadeného manažéra i svojho času
- Techniky organizovania času
- Ako zvládať stres
- Etiketa v zamestnaní
- Spoločenský protokol , návštevy – domáce i zahraničné…
- Časté omyly
- Zdvorilosť
Cieľová skupina
Majitelia firiem Manažéri Office manažéri asistentky sekretárky a všetci záujemcovia o danú oblasť
Cena je za dvojdňový kurz, pri účasti dvoch alebo troch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý a tretí majú 50% zľav
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality