Detail kurzu
Projektový manažment
Personal service, s.r.o.
Popis kurzu
Po absolvovaní školenia budú účastníci schopní:
- lepšie poznať a aplikovať základné princípy riadenia projektov vo svojej práci
- uvedomovať rozdiely v riadení útvaru a riadení projektového tímu
- poznať rôzne možnosti začlenenia projektového tímu do organizačnej štruktúry
- presnejšie formulovať projektové ciele
- efektívnejšie využívať svoje schopnosti a zručnosti pri riadení projektu, najmä v činnostiach:
o príprava zadania a rozsahu projektu o dekompozícia projektu
o stanovenie rizík realizácie projektu (Feasibility Study) o tvorba a
aktualizácia plánu projektu o určenie a sledovanie kritickej cesty projektu
o výber pracovníkov do projektového tímu o riadenie projektového
tímu – dosahovanie stanovených cieľov o komunikácia a riešenie
problémov v projektovom tíme o hodnotenie postupu projektu (čas, náklady,
kvalita) o vedenie evidencie o projekte o ukončenie prác na projekte
o hodnotenie efektívnosti projektu
- pripraviť svoj akčný plán pre vlastnú zmenu a ďalší osobný
rozvoj.
Obsah kurzu
1. deň: Základy projektového manažmentu Klasické verzus projektové riadenie Kedy voliť projektové riadenie, výhody a nevýhody Riadenie projektov – fázy, nástroje, kontrola Štúdia vykonateľnosti – Feasibility Study a jej význam Organizačné možnosti začlenenia projektového riadenia v organizácii Projektová dokumentácia – jej význam a využitie
Príprava projektu Štruktúra a tvorba zadania projektu (Project Charter) Určenie hraníc a rozsahu projektu (Project Scope Statement)
2. deň
Plánovanie projektu Detailná dekompozícia projektu Plánovanie úloh projektu Tvorba sieťových grafov, určenie kritickej cesty projektu Ganttov diagram
Realizácia projektu Sociálne aspekty riadenia a realizácie projektov Základné metódy a formy efektívnej komunikácie, riešenia problémov a rozhodovania v projektovom tíme, komunikácia s dodávateľmi a sponzormi, užívateľmi Sledovanie plnenia úloh, nákladov na projekt a cash-flow Hodnotenie kvality prác na projekte
Zakončenie projektu Ukončenie prác na projekte Príprava dokumentácie pre ukončenie projektu Ukončenie projektu, kontraktu
Vyhodnotenie priebehu projektu a poučenia z neho Zhodnotenie efektívnosti projektu Archivácia dôležitej dokumentácie Rozpoznanie svojich silných stránok a potrieb zlepšenia vlastnej práce v projektovom tíme
Príprava akčných plánov pre svoj ďalší osobný a firemný rozvoj
Cieľová skupina
riadiaci pracovníci – manažéri
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality