Detail kurzu

Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Sociálne siete už dávno nie sú iba zábavou pre malých alebo veľkých. Už dávno malé i stredné firmy, ale aj medzinárodné korporácie pochopili, že na sociálnych sieťach sa združuje a vyskytuje také množstvo ľudí, že potrebujú na komunikáciu s ním sociálneho manažéra. Sociálna sieť Facebook poskytuje firmám, ale aj iným subjektom, množstvo spôsobov na ich propagáciu a tiež okamžitý predaj. Facebook profil môže byť predajným alebo informačným kanálom, ktorý vám prinesie nové možnosti a hlavne - nových zákazníkov. A starým bude pripomínať, že ste tu stále pre nich! Kurz Facebook marketing I. - virálna komunikácia je určený pre začiatočníkov v oblasti social marketingu, ale aj stredne pokročilým používateľom, ktorí už majú svoj alebo firemný profil, o ktorý sa chcú vedieť starať efektívnejšie a zoznámiť sa s aktuálnymi trendami a správnym postupom. Je určený pre malé i veľké firmy, ale aj bežným záujemcom o znalosti z oblasti social management. Naučíte sa všetko potrebné pre vedenie úspešnej Facebook stránky, pochopíte ako a kedy na Facebooku predávať, ako vybudovať úspešnú stránku, naučíte sa pochopiť, čo vlastne používatelia Facebooku chcú a tiež ako sa profesionálne starať o svoju stránku a značku. Na tomto Facebook kurze sa dozviete veľa - ako založiť propagačnú stránku pre vašu firmu, produkt alebo značku, ako korektne získavať fanúšikov, ako zvýšiť ich počet čo najrýchlejšie, čo znamenajú dobré príspevky (a preberieme si aj stratégiu tvorenia obsahu), ako sa vkladajú obrázky či videá,... Ale hlavne - ako merať úspešnosť kanálu a ako sa neustále zlepšovať. Na názorných príkladoch si ukážeme, akým spôsobom naplniť obsah a neodradiť starých fanúšikov. Kurz je teoretický v popisnej časti, ale má aj rozsiahlu praktickú časť, kde si všetko potrebné účastníci vyskúšajú. Množstvo informácií, nadupaná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tooto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu. Pre bezproblémové zvládnutie kurzu s možnosťou skúšania a zavádzania praktických príkladov do praxe priamo na kurze si prineste prístup do vášho Facebook konta, teda meno a heslo k účtu, aby ste sa vedeli prihlásiť v učebni do počítača. Ak máte konkrétnu stránku, ktorú chcete spravovať, budete potrebovať aj prístup k nej – čiže práva na vašom účte. Sociálne siete sa nedajú efektívne spravovať iba cez váš telefón, preto budeme pracovať s počítačom. Ak Facebook stránku ešte nemáte, nevadí, na kurze sa naučíme, ako si ju vytvoriť, ale súkromný účet budete potrebovať.

Obsah kurzu

- Úvodom - Čo sú to sociálne siete - Ako môže firma využiť potenciál sociálnej siete - Princíp marketingu na sociálnych sieťach - Facebook v aktuálnych číslach - Iné sociálne siete a porovnanie s Facebookom - Cieľové skupiny - Prečo chodia ľudia na sociálne siete - Využívanie potenciálu - Čo robia ľudia na Facebooku najčastejšie - Princíp komunikácie s fanúšikmi - Rady priamo od tvorcov Facebooku - Ako sa k nám fanúšikovia dostanú - Ako ich neodradíme a naopak udržíme na našich stránkach - Zakladáme Facebook stránky - Súkromný profil - Nastavenie súkromného profilu - Firemný profil a Facebook stránka - Kde sa vytvára firemný profil a kde firemná stránka - Transformácia súkromného profilu na firemný - Varianty firemného profilu ako umelec, skupina, firma, produkt a iné - Základné nastavania firemného profilu - Obrázky pre firemný profil a dodržiavanie rozmerov - Detailné nastavenie firemného profilu - Spustenie stránky, publikovanie - Verejný a neverejný profil - Správca stránky alebo kto môže upravovať naše stránky - Komunikujeme a pridávame obsah na naše stránky - Aký obsah budeme s pohľadu zaujímavosti pridávať - Tabuľka mojich možností alebo ako viem čo je zaujímavé a čo nie - Sledovanie konkurencie -Pridávame: - fotografie - fotoalbumy - video - vytvárame udalosti - tvoríme súťaže - linky na naše webstránky - skrátené odkazy, ktoré sa dajú merať - záujmové tagy pre identifikáciu obsahu - Možnosti príspevku - Úprava príspevku - Kto uvidí náš príspevok - Ako často je vhodné príspevok na náš profil vkladať - Topovanie príspevku - Platená podpora príspevku - Fanúšikovia našich stránok - Spôsoby získavania fanúšikov - Reklama na Facebooku zameraná na získavanie fanúšikov - Legálny a „nelegálny“ nákup fanúšikov - Ako nám môže pomôcť veľa fanúšikov a ako naopak uškodiť, pokiaľ nie sú naši fanúšikovia naozaj fanúšikmi - Priatelia našich priateľov a ako ich osloviť - Zapájanie fanúšikov do diania - Prepájanie našich stránok s Facebookom - Tlačidlo LIKE – páči sa mi a tlačidlo odporučiť - Tlačidlo zdielať obsah - Ako sa tlačidlá vkladajú - Plocha s novinkami z Facebooku na našich stránkach - Box s fanúšikmi na našich stránkach - Sledujeme štatistiky - Prehľady, ktoré nám môžu pomôcť - To sa mi páči - Osoby - Návštevy - Dosah - Príspevky - Kedy a ako často sledovať štatistiky - Platená reklama na Facebooku - Aké sú môžnosti platenej reklamy - PPC reklama, ako ju ešte nepoznáme - Aké typy kampaní môžete na Facebooku robiť - Čo môžeme platenými kampaňami docieliť - Ako sa zakladajú platené kampane -Spôsob platby

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať