Detail kurzu

Predajné zručnosti (možnosť prezenčne aj online)

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Naučiť sa prakticky využívať typológiu zákazníka a osloviť tak každého klienta.
  • Začať zvládať rôzne druhy námietok a presvedčivo argumentovať.
  • Zdokonaliť schopnosť takticky vyjednávať a budovať vzťah s klientom.

Obsah kurzu

  • Zákaznícka typológia a spôsoby jej využitia pri komunikácii so zákazníkom
  • Budovanie vzťahu so zákazníkom
  • Obchodné rokovanie krok za krokom
  • Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť sa na zákazníka
  • Identifikácia potrieb zákazníka – ako a načo sa pýtať, ako počúvať, napĺňanie očakávaní klienta
  • Prezentácia návrhu – zásady presvedčivej argumentácie a ako sa pri nej vyvarovať častým chybám
  • Vyjednávanie a zvládanie námietok (dôvody a typy námietok, ich prekonávanie a práca s nimi)
  • Najčastejšie manipulatívne techniky a tipy, ako sa im brániť
  • Záver obchodného rokovania/predaja – pyramída spokojnosti oboch strán, overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky

Cieľová skupina

  • predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem
Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál.

Hodnotenie




Organizátor