Detail kurzu
Predajné zručnosti (možnosť prezenčne aj online)
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- Naučiť sa prakticky využívať typológiu zákazníka a osloviť tak každého klienta.
- Začať zvládať rôzne druhy námietok a presvedčivo argumentovať.
- Zdokonaliť schopnosť takticky vyjednávať a budovať vzťah s klientom.
Obsah kurzu
- Zákaznícka typológia a spôsoby jej využitia pri komunikácii so zákazníkom
- Budovanie vzťahu so zákazníkom
- Obchodné rokovanie krok za krokom
- Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť sa na zákazníka
- Identifikácia potrieb zákazníka – ako a načo sa pýtať, ako počúvať, napĺňanie očakávaní klienta
- Prezentácia návrhu – zásady presvedčivej argumentácie a ako sa pri nej vyvarovať častým chybám
- Vyjednávanie a zvládanie námietok (dôvody a typy námietok, ich prekonávanie a práca s nimi)
- Najčastejšie manipulatívne techniky a tipy, ako sa im brániť
- Záver obchodného rokovania/predaja – pyramída spokojnosti oboch strán, overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
Cieľová skupina
- predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem
Poznámka k cene
Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality