Detail kurzu
Ako si nastaviť dobrý Time Management
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Popis kurzu
- Pochopiť princípy správneho časového manažmentu a naučiť sa efektívne redukovať časový stres v každodenných situáciách
- Chrániť sa pred syndrómom vyhorenia technikami manažmentu stresu a psychohygienou v práci
Obsah kurzu
Čo je Time Management
- Riadenie času alebo úloh?
- Hodnoty života a dimenzie osobnosti
- Čas a kvalita života / Čas a naša výkonnosť
- Určenie vlastného typu osobnosti - silných a slabých stránok
5 krokov dobrého Time Managementu
- Definovanie cieľov
- Stanovenie priorít – naliehavosť vs. dôležitosť
- Plánovanie a jeho pravidlá
- Čas pre seba (work - life balance)
- Analýza strát času + kroky k ich odstráneniu
- Vlastná výkonnostná krivka
Manažment stresu a psychohygiena v práci
- Rozpoznanie vlastných stresových faktorov v práci a ich eliminácia
- Naučme sa hovoriť asertívne "NIE"
- Príznaky syndrómu vyhorenia a ako s nimi pracovať
Cieľová skupina
Všetci, ktorí sa potrebujú naučiť princípy správneho časového manažmentu a manažmentu stresu a zefektívniť svoju prácu správnymi technikami práce s časom a so sebou samým (zamestnanci, manažéri, obchodníci, študenti).
Certifikát
osvedčenie o absolvovaní tréningu
Poznámka k cene
V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality