Detail kurzu

Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Počítačový kurz Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých je predovšetkým určený účastníkom prvého Google Ads kurzu, ale samozrejme aj všetkým tým, ktorí majú s Google Ads (AdWords) PPC kampaňami skúsenosti a potrebujú svoje kampane optimalizovať, lepšie investovať financie do reklám alebo ich jednoducho vyladiť "k dokonalosti". Kurz je zameraný na pokročilú správu kľúčových slov, tvorbu väčších kampaní s delením slov do skupín, optimalizáciu kampaní, vyhodnocovanie kvality pomocou skóre, vysvetlenie si možnosti pozorovaní správania sa kampaní, ladenie výsledkov a množstvo iného. Kurz je ideálnym pokračovaním nášho prvého Google Ads (AdWords) kurzu. Na kurze sa preberá taktiež veľké množstvo príkladov z praxe, účastníci majú možnosť pýtať sa na svoje hotové kampane. Spoločne budeme hľadať spôsoby, ako súperiť s vašou konkurenciou a získavať nových zákazníkov na internete práve zdokonaľovaním vašich kampaní.

Obsah kurzu

- Opakovanie a odpovede na úvodné otázky - Jednoduchá modelová situácia a návrh reklamy – robím to správne - Rozvrhnutie webstránky - Cieľová skupina - Tabuľka podstránok - Tabuľka kľúčových slov - Relácie - Zákazníci vs. Návštevníci - Konverzie - Google Adwords a možnosti tejto reklamnej siete - Reklamná sieť - Vyhľadávacia sieť - Grafická reklama - Videoreklama - Remarketing - PPC vo vyhľadávacej sieti v praxi - Správa reklám - Kľúčové slová a starostlivosť - skupiny - inzeráty - Ceny a spôsoby platenia za kampaň - Rozšírenia reklám - Nasadzovanie reklám - Kľúčové slovo - Pozastavenie, spustenie, mazanie - Štatistika - Relevancia - Cena - Konverzia, miera prekliku - Optimalizácia - Skóre kvality - Diagnostika - Vylučujúce kľúčové slová - Skóre kvality - princíp - učrovanie - meranie - ako nasataviť čo najvyššie skóre kvality - SEO v PPC - Vyhľadávané výrazy s porovnaním na kľúčové slová - Zhody - Voľná zhoda - Presná zhoda - Frázová zhoda - Vylučujúca zhoda - Možnosti použitia - Kombinácia - Kampane - Miera prekliku - Kľúčové slová - Inzeráty - Rozšírenia - Nastavenie - Publikum - Dimenzie - Graf výkonnosti - História fakturácie pre jednotlivé kampane - Spôsob ponúkania priemerných cien - Odpovede na otázky a riešenie problémov - Používa sa diakritika? - Prečo som nízko aj keď ponúkam veľa - Ako pomáhajú rozšírenia - Koľko slov môžem použiť v jednej kampani? - Sledujem si svoju reklamu, no nevidím to tak ako iný? - Míňam na reklamu stovku eur mesačne, robím správne? - Čo si myslí Google o mojich webstránkach? - Aukcia - kto okrem Vás ešťe inzeruje - ceny za slová -Vaše pozície v čase - dimenzie - meranie skóre kvality - Konverzie - Jednoduchá konverzia - Typy konverzií - Práca so sumami, alebo maximálne presné meranie zárobku - Porovnávanie - Príležitosti - Dobrá rada nad zlato - Kľúčové slová - Denné limity - Rozpočet - Analýza a automatické nástroje - História zmien - Konverzie - Google Analytics - Google Merchant Center - Plánovač kľúčových slov - Nástroj pre návrh kľúčových slov - Nástroj na odhad návštevnosti - Plánovač reklám v Reklamnej sieti - Nástroj pre prácu s umiestneniami - Nástroj na kontextové zacielenie - Ukážka a diagnostika reklamy - Otázky a odpovede na základe skúseností lektora a požiadaviek účastníkov - Diskusia

Cieľová skupina

mierne pokročilý
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať