Detail kurzu

Popis kurzu

8D reporty v mnohých firmách nie sú správne pochopené. Zvyčajne sa tento report považuje za \„obranu\“ proti zákazníkovi. 8D metóda je často podceňovaná, hoci je veľmi dobrým nástrojom pre systematické riešenie externých aj interných problémov a zároveň je podporovaná filozofia nulovosti chýb. Okrem oboznámenia sa s riadením reklamačných procesov sa účastník oboznámi s efektívnym využívaním 8D Metódy. Práve pracovníci, ktorí nie sú z oddelenia kvality, majú spolupracovať na tejto metóde a majú byť schopní metódu použiť pri riešení interných problémov.

Obsah kurzu

  • Základné informácie o téme
  • Pravidlá pri reklamácii
  • Definícia okamžitých, nápravných a preventívnych opatrení
  • Cyklus PDCA
  • Štruktúra 8D reportov
  • Riešenie problémov
  • Nástroje pre systematickú identifikáciu príčin a analýza príčin

o Ishikawa o 5W

  • Efektívnosť prijatých opatrení
  • Prepojenie 8D informácii s inými internými metódami kvality
  • Workshop
  • Zhrnutie poznatkov

Požiadavky: Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.

Doba trvania :

1 deň

Cieľová skupina

Pracovníci z oblasti riadenia manažmentu kvality, z oblasti výroby, vývoja, konštrukcie, nákupu, predaja, servisu a zákazníckeho servisu.

Certifikát osvedčenie s medzinárdonou platnosťou Poznámka k cene

Pri registrácii viac účastníkov z jednej firmy poskytujeme 10 % zľavu z ceny druhého účastníka. Pre on-line rezervácie je poskytnutá zľava vo výške 3%.

Hodnotenie




Organizátor