Detail kurzu
Získanie zákazníka odmietajúceho spoluprácu
PERMAN-MK spol. s r.o.
Popis kurzu
- dať účastníkom tréningu zručnosti, ktoré pomáhajú vzbudiť záujem zákazníkov o produkty a k následnému získaniu zákazníkov
- umožniť účastníkom tréningového programu získať vybrané metódy na zvýšenie úspechu pri ovplyvňovaní zákazníkov
Obsah kurzu
Beanchmarking – posilnenie dôvery reprezentantov v spoločnosti a produkty
- Zmapovanie a zjednotenie výhod, nevýhod, predností firmy a produktov v porovnaní s konkurenciou
- Definovanie pozície spoločnosti a produktov na Slovenskom trhu – trhový vodca, vyzývateľ, nasledovateľ, troškár
- Vytvorenie katalógu náročných námietok a argumentov pre zvládnutie zákazníkov
Definovanie postupu práce so zákazníkmi, ktorí doteraz odmietali spoluprácu
- Zmapovanie a vytvorenie zoznamu potencionálnych zákazníkov
- Ako získavať informácie potrebné pre získanie zákazníka a ako využiť tieto informácie pri zaujatí zákazníka a pri následnom ponúknutí a predaji produktov
Oslovenie zákazníkov, ktorí doteraz odmietali spoluprácu
- Zásady oslovenia zákazníka, ktorý doteraz odmietal spoluprácu
- Návrh stratégie presviedčania k osobnému stretnutiu, argumentácia, zvládanie odmietania a námietok v telefóne, dohodnutie stretnutia
Akvizícia – stretnutie so zákazníkom
- Vedenie obchodného rokovania so zákazníkom. Získavanie nového zákazníka a predaj po predaji
- Zisťovanie potenciálu zákazníka
- Nástroje psychológie v obchodnom rokovaní, voľba vhodnej stratégie ich ovplyvňovania
- Kvalita služieb ako nástroj úspešnej akvizície
Cieľová skupina
Reprezentanti spoločnosti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia.