Detail kurzu
One-to-One Marketing
SAS Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Účastníci každého z uvedených školení získajú podrobnejší prehľad o aktivitách a ich automatizácii v oblasti Customer Intelligence, o rozdieloch medzi strategickým, operatívnym a analytickým CRM. Ukážka skutočných príkladov z praxe, vďaka ktorým sa naučíte porozumieť napríklad oblastiam ako sú krížový predaj, retencia, segmentácia zákazníkov, odhadovanie životného cyklu zákazníka, vedenie a optimalizovanie marketingových kampaní.
Obsah kurzu
Definícia Customer Intelligence
Analytická Customer Intelligence – ako vytvoriť pohľad na zákazníka:
Jeden pohľad na zákazníka Zákaznícka segmentácia a profiling Predikovanie správania sa zákazníka
- Next Best Offer
- Krížový a navyšovací predaj
- Zákaznícka retencia
- Hodnota životného cyklu zákazníka
- Sledovanie správania sa zákazníka na webe
Operatívna Customer Intelligence – choreografia zákazníckych interakcií
- Riadenie kampaní
- Event- Based Marketing
- Marketing v reálnom čase
- Optimalizácia marketingových aktivít
- Strategic Customer Intelligence
- Riadenie a reporting
Optimalizácia marketingového mixu Riadenie marketingovej výkonnosti
Cieľová skupina
marketingoví špecialisti, segmentoví manažéri, tím lídri, zákaznícke, kontaktné centrá, atď.
Cena za uzavreté školenie, ktoré sa robí pre 1 spoločnosť pri max. počte 8 ľudí je 1200 EUR.Dohoda je možné pri termíne i obsahu školenia.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality