Detail kurzu
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Dokázať lepšie porozumieť Vašim zákazníkom, vedieť si vhodne vybrať štýl komunikácie pri obchodných rokovaniach voči rôznym typom Vašich klientov, osvojiť si nové techniky na účinnú starostlivosť o svojich zákazníkov, dokázať odhadnúť klientov podľa ich potrieb a správania sa, spoznať konkrétne príklady na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Obsah kurzu
- Prozákaznícka orientácia, čo sa za ňou skrýva, aký má prínos
- Kto sú a kde sú naši zákazníci
- Typológia zákazníkov
- Ako si získať zákazníka
- Podpora predaja a reklama
- Analýza SWOT na vlastnú firmu a produkty
- Ako si udržať zákazníka
- Zisťovanie spokojnosti zákazníkov a kvality pracovníkov prvej línie
- Aktívne riadenie vzťahov so zákazníkmi
Cieľová skupina
- Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
- Predajcom
- Key account manažérom
- Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
- Reprezentantom
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality