Detail kurzu
Praktická škola Public relations s certifikátom
Communication House, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom dvojdňového intenzívneho interaktívneho štúdia je naučiť pracovníka efektívne formovať interné a externé vzťahy vo firme, ako aj uplatňovanie získaných poznatkov v praxi. Mediálne poradenstvo, marketing značky a PR. Mediálny tréning, krízová komunikácia s médiami.
Cieľová skupina
Ambiciózni komunikátori, ktorí sa potrebujú zdokonaliť v komunikácii s verejnosťou, pracovníci komunikačných oddelení, marketingoví manažéri, pracovníci zodpovední za prezentáciu firmy v médiách, záujemcovia, ktorí chcú pracovať v perspektívnej PR oblasti. Podmienky prijatia Práca v PR a príbuznej oblasti, resp. jej budúca možnosť. Ochota naučiť sa niečo nové. Maximálny počet účastníkov kurzu: 8
Certifikát
Certifikát akreditovaný Ministerstvom školstva SR
Poznámka k cene
V cene je coffee break, manuály, lektor s kamerou