Detail kurzu

Strategický nákup

ROMAN RESEARCH, s.r.o.

Popis kurzu

18.-19. september  2024, Alexandra Wellness Hotel Nízke Tatry

Vplyv eskalácií nákladov nútia firmy venovať zvýšenú pozornosť efektívnemu nákupu, sledovaniu nákladov a  byť rozvážny pri posudzovaní výdavkov. Dlhodobé kontrakty ovplyvňujú vaše dlhodobé náklady. Kvalitne riadený a pravidelne kontrolovaný dlhodobý dodávateľsko-odberateľský vzťah výrazne znižuje vaše stále náklady a výrazne posilňuje konkurencieschopnosť vašej firmy. .

Kľúčové oblasti: nákup, manažment nákupu, purchasing, manažér nákupu, nákupca, purchaser, nákupné zručnosti, nákup, nákup a predaj, dodávatelia, dodávateľské vzťahy, SCM, výbery, výberové konanie, hodnotenie dodávateľov, výber dodávateľov, audit dodávateľov, nákupný marketing.

Obsah kurzu

PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESE­ARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESE­ARCH.SK!

Program tréningu:

  • riadenie dodávateľských vzťahov v rámci celej organizácie
  • optimalizácia nákupu a s tým súvisiace úzko spojené znižovanie nákladov
  • efektívne nastavenie dodávateľského reťazca
  • znižovanie náhodného nákupu
  • dlhodobé orientované riadenie dodávateľov v porovnaní s nástrojmi zaisťujúce rýchle dosiahnuteľné úspory
  • nepremyslené škrtanie nákladov a výdavkov pri šetrení a pochopenie dodpadu na budúcnosť firmy - rozdelenie nákladov na skutočne zbytočné náklady vs na náklady prinášajúce v budúcnosti dlhodobé úspory a zvýšenie produktivity (technológie, inovácie, know-how, údržba, nové poznatky)
  • strategické využívanie vzájomných synergií medzi spoločnosťou a dodávateľom
  • konsolidácia a prioritizácia dodávateľov
  • nastavenie a sledovanie výkonnostných ukazovateľov
  • úspory vyplývajúce z dlhodobo nižších cien
  • očakávané trendy v roku 2023 (agilita dodávateľského reťazca, pokročilé analýzy, udržateľnosť, ostražitosť pri správe zásob pri vývoji ponuky a dopytu, kruhové dodávateľské reťazce, budovanie vzťahov) 
  • investície do digitálnej transformácie (zapojenie zákazníkov, back office, ...)


Všetky kurzy na www.romanresearch.sk

Cieľová skupina

  • vedúci nákupných oddelení a logistiky,
  • nákupcovia,
  • purchase manageri,
  • referenti nákupu a predaja,
  • vedúci MTZ a zásobovania,
  • material manageri …
Certifikát Certifikát Poznámka k cene

2 dňový kurz, školné 599€, strava 89 €, ubytovanie 95 €/samostatne, 59 €/na dvojke, po 9.9.2024 školné 699 €, ceny uvedené bez DPH

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať