Detail kurzu

ONLINE - Komunikácia v náročných situáciách pre štátnu a verejnú správu, vhodné aj pre firmy - tréning

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Spoznať efektívne komunikačné stratégie v náročných rozhovoroch a osvojiť si najdôležitejšie zručnosti v práci s konfliktom. Získať inšpiráciu ako efektívne zaobchádzať so silnými emóciami a ako prostredníctvom nich získať lepší vhľad do situácie.


Obsah kurzu

  • Najdôležitejšie komunikačné nástroje a ich využívanie v náročných rozhovoroch
  • Sila emócií a konštruktívna práca s nimi v rozhovoroch
  • Kritika vs. konštruktívna spätná väzba
  • Ako prinášať nespokojnosť do vzťahov tak, aby sme nezraňovali a dospeli k obojstrannému konsenzu
  • Precvičovanie techník v praktických pracovných situáciách

Cieľová skupina

Kurz určený pre vedúcich zamestnancov, personalistov, vedúcich HR oddelení, manažérov, majiteľov firiem, riaditeľov a všetkých, ktorí majú zodpovednosť a profitujú z potenciálu svojich zamestnancov a pre všetkých, ktorých táto téma zaujíma.
Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma

Hodnotenie




Organizátor