Detail kurzu
Ako komunikovať v náročných situáciách a efektívne riešiť konflikty
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Konflikty sa nevyhýbajú nikomu z nás. Ovplyvňujú náš pocit spokojnosti ale aj komunikáciu s najbližšími doma i kolegami na pracovisku. Často ich vnímame ako nepríjemnú stránku našich životov, ktorej sa snažíme skôr vyhnúť. Vidíme ich ako niečo, čo nás oberá o energiu, radosť zo života a priazeň iných.
Nedostávame sa však tým, že sa im snažíme vyhnúť a zamiesť „pod koberec“ do ešte väčších ťažkostí? Čo by sa v našich životoch zmenilo, keby sme konflikty priznali, prijali a riešili tak, aby sme pocítili spokojnosť a nie úzkosť a stres?
Na kurze budeme spoločne hľadať odpovede na vyššie uvedené otázky, a okrem toho sa dozviete:
- ako postupovať, aby nás konflikt nepoškodil,
- aký postoj zaujať v náročných situáciách a tým zvýšiť schopnosť ich zvládnuť,
- akú verbálnu a neverbálnu komunikáciu použiť a čomu sa naopak vyhnúť,
- čo sa stane, ak sa konflikt nezačne riešiť.
Prečo by ste sa mali zúčastniť tohto kurzu?
- Kurz vám pomôže lepšie porozumieť komunikačným štýlom ľudí okolo Vás - rodinných príslušníkov, priateľov, Vašich kolegov, nadriadených a podriadených, čo prispieva k harmonickým osobným a pracovným vzťahom.
- Naučíte sa identifikovať a riešiť konflikty včas, aby ste zabránili ich eskalácii a minimalizovali tak negatívne vplyvy kvalitu Vašich vzťahov.
- Získate nástroje na efektívne asertívnu a empatickú komunikáciu, ktorá napomáha k riešeniu konfliktov konštruktívnym spôsobom.
- Dozviete sa, ako správne reagovať a komunikovať aj v stresových situáciách, čím si posilníte svoju odolnosť. zvýšite svoju odolnosť voči tlaku.
Nebudeme sa rozprávať len teoretických konceptoch, ale tiež vám poskytneme príležitosť precvičiť si nové zručnosti prostredníctvom interaktívnych cvičení a príkladov z reálneho života.
Obsah kurzu:
- Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch.
- Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši. Fázy konfliktu.
- Spôsoby riešenia konfliktov.
- Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií - empatia, počúvanie, asertivita, rešpekt.
- Diskusia
Absolvovaním online tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o.
Čo sa Vám najviac na kurze páčilo (vyberáme z Vašich dotazníkov)
- "komunikatívnosť, zmysluplné vysvetľovanie, malo to hlavu a pätu, neúnavné, veci z praxe",
- "Školenie sa mi páčilo, pretože pani lektorka ho viedla na vysokej profesionálnej a zároveň ľudskej úrovni, s rešpektom a úctou k účastníkom, čím preukázala, že téma školenia pre ňu nie je len teória. Ďakujem veľmi pekne za podnetné školenie, uvedomila som si niektoré chyby, ktoré robím v komunikácii, aj spôsoby, ako na nich pracovať",
- "Mne sa najviac páčila naša lektorka, išla z nej veľmi dobrá energia a úplne upútala moju pozornosť počas celého školenia",
- "Individuálny prístup, systematický výklad, prehľadná prezentácia"
- páčili sa mi ,,cvičenia,, súvisiace s danou témou, ktoré sme si mohli spraviť",
- "že som sa dozvedela, ako sa vnútorne ukotviť pri kritickej komunikácii a nevyviesť sa z témy",- "profesionálny a odborný prístup lektora s množstvom konkrétnych príkladov z praxe",
- "pokojné a príjemne vystupovanie lektorky",
- "Seminár bol vedený na vysokej profesionálnej úrovni. Možno rozdeliť na viac seminárov, aby sa dalo ešte hlbšie a podrobnejšie venovať riešeniu konkrétnych prípadov z praxe".
- !možnosť sa aktívne zapojiť do každej témy",
- "zdieľanie skúseností a postojov, praktické cvičenia a príklady zo života, prístup lektorky - osobný a aj odborná znalosť problematiky, kolektívna práca, spôsob vedenia školenia, zapájanie sa prostredníctvom aktivít - testy, cvičenia, celková atmosféra na školení",
- "vysoká úroveň prednášky", "celé školenie",
- "som spokojná, veľa som sa naučila",
- "praktické úlohy",
- "príjemná a kľudná atmosféra, rôzne simulované situácie",
- "mne sa najviac páčilo všetko. Hodnotím to veľmi pozitívne".
Obsah kurzu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality