Detail kurzu
Rozvoj zručností emočnej inteligencie pre pracovníkov kontaktných centier/zákazníckeho servisu/call centier
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Pracovníci call centier sú ľudia prvej línie a zákazníci si podľa nich utvárajú obraz o celej organizácii. Ak sa zákazníci cítia spokojní a zažívajú pozitívne emócie pri kontakte so pracovníkom call centra/zákazníckym servisom, stávajú sa z nich verní zákazníci.
Záujmom spoločností preto je, aby zákazníkovi zdvihol alebo odpísal kompetentný pracovník, ktorému na ňom záleží a ktorý sa snaží čo najlepšie zodpovedať jeho otázky a vyriešiť rôzne situácie, aj tie nepríjemné.
Aby boli pracovníci call centra/zákazníckeho servisu v tejto úlohe úspešní, potrebujú porozumieť aký dôležitý vplyv majú emócie na obchodné rozhodovanie sa a spokojnosť zákazníka a disponovali širokým spektrom sociálnych zručností.
Online kurz je pripravený tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Začíname o 10.00 hod. Plánované ukončenie kurzu je o 14:00 hod.
Každý
účastník svojou účasťou získa pracovné materiály (prezentáciu).
Organizačné a prístupové informácie do našej školiacej miestnosti Vám
zašleme 24 hodín pred začatím podujatia.
Obsah kurzu
Obsah kurzu:
1. Čo je emočná inteligencia (EQ) a jej základné kompetencie.
2. Základne kompetencie EQ a ich význam pre pracovníka call centra/zákazníckeho servisu:
3. Ako predvídať požiadavky zákazníka -
schopnosť “čítať” emócie zákazníka - tón hlasu a ďalšie verbálne
vyjadrenia, aby vedeli správne zareagovať,
4. Ako poskytnúť dostatočné odôvodnenie a vysvetlenie,
5. Ako vzdelávať zákazníkov a poskytnúť im relevantné informácie o produkte,
6. Ako vybudovať vzťah (rapport) so zákazníkom,
7. Ako poskytnúť zákazníkovi emočnú podporu.
8. Ako spracovať vlastné emócie,
9. Ako zvládať emočne vypäté situácie, stres a deeskalovať napätie.
10. Praktické tipy a návody na rozvoj EQ v call centre/zákazníckom servise.
11. Diskusia a riešenie konkrétnych situácií z praxe účastníkov.
Cieľová skupina
Online kurz sme pripravili tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz je vedený interaktívnym spôsobom (mix teórie a cvičení). Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality