Detail kurzu
Praktický obchod a marketing
IPA Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Pripravili sme pre vás praktický seminár s praktikmi, ktorý prinesie konkrétne a okamžite použiteľné prístupy k zlepšeniu obchodu a marketingu vašej firmy bez zbytočnej teórie a balastu.
Obsah kurzu
09:00 - 10:30 BLOK I.Proces predaja v konkurenčnom prostredí - Ladislav Gabčo
Príspevok sa bude zameriavať na rozvoj schopnosti reagovať na konkurenciu a budovanie unikátneho prístupu k predaju. Základom úspechu je vedieť vypracovať Hodnotovú ponuku tak, aby ste získavali a udržovali si dlhodobý vzťah so zákazníkmi.
Budú sa tiež zdieľať najlepšie postupy a skúsenosti z oblasti predaja v komplexnom prostredí. Tým myslíme tie situácie, keď cyklus predaja sa ťahá aj niekoľko mesiacov, očakávania zákazníka nie sú jednoznačné, niekedy sú dokonca protichodné a konkurencia je silná.
Budovanie vzťahov so zákazníkmi - Dušan Nemčko
Dušan bude hovoriť o tom ako jednať s rôznymi typmi ľudí a ako odhaľovať skryté potreby zákazníka správnym kladením otázok.
Sila viery v seba a vo svoj obchodný tím vám prinesie vyššie predaje - Paulína Banská
Paulína vám prezradí návod z praxe, ako by mal riaditeľ obchodu postupovať pri práci s obchodníkmi, aby ste ich doviedli k vyšším výkonom a oni predávali viac. Zmena obchodníckeho postoja sa pretaví aj vo vzťahu k zákazníkom, ktorí obchodníkom budú dôverovať a nakoniec si vyberú na spoluprácu vašu firmu. Prinesie vám aj jednoduché tipy, ako získať čo najrýchlejšie zákazníka a ako na to pripraviť obchodníkov na ďalší kvartál.
11:00 - 12:30 BLOK II.
integrácia marketingovej kultúry do každodenného správania sa firmy - Jozef Hlaváč
Jozef bude hovoriť o implementácii. Každý deň začínajú miliardy ľudí uvažovaním, čím by v skutočnosti chceli byť. Niektorým z nich sa to aj podarí. Jedným z nástrojov splnenia našich predstáv i očakávaní je marketing. Je to sofistikovaná metóda, kombinácia niekoľkých vedných i umeleckých disciplín, ktorá nám vie pomôcť vytvoriť hodnotu, za ktorú sú ľudia ochotní platiť. Je tu však jedna podmienka. Aby sme využili jeho plody, musíme ho úspešne integrovať do reálneho života našej firmy.
Marketingová stratégia a jej praktická realizácia - Tomáš Martinčok
Tomáš sa na prednáške zameria na dôležitosť marketingovej stratégie a praktické kroky potrebné pre jej úspešnú realizáciu. Bude sa venovať častým problémom, ktorým čelia firmy v oblasti marketingu, ako je nedostatok financií, času a zručností. Zazdieľa príklady firiem, ktoré nevypracovali marketingovú stratégiu, ale aj tých, ktoré sa jej venujú iba čiastočne. Jeho prezentácia vám poskytne praktické rady a návody, ako efektívne alokovať obmedzené zdroje tak, aby prinášali požadované výsledky. Zameria sa na dôležitosť konzistencie a dlhodobosti v online priestore, pretože sú základnými predpokladmi pre rast a úspech. Spolu objavíte spôsoby, ako vypracovať a realizovať efektívnu marketingovú stratégiu, ktorá vás povedie k dosiahnutiu želaných výsledkov.
Kto je môj zákazník? - Ján Košturiak
Ján bude hovoriť o tom, že keď nemáme správne definovaných našich zákazníkov (a nezákazníkov) a nepoznáme ich spôsob používania nášho výrobku alebo služby, tak nevieme pre nich pripraviť správnu hodnotovú ponuku a nie sme schopní inovovať, ale ani predávať s vyššími maržami a množstvami. Budú ukázané konkrétne príklady riešenia tohto problému, ktorý sa vyskytuje v každej firme.
13:30 - 16:00 BLOK III.
workshopy ku konkrétnym témam na zvýšenie výkonnosti marketingu a predaja
- Ako definovať správnych zákazníkov a zvyšovať úspešnosť predaja
- Ako budovať vzťahy a komunikovať so zákazníkmi
- Ako vytvoriť vo firme funkčný marketing a obchod?
- Ako rozvíjať schopnosti obchodných a marketingových tímov?
Cieľová skupina
- podnikatelia
- vrcholoví manažéri
- obchodní manažéri
- marketéri
- pracovníci zodpovední za rozvoj podniku