Detail kurzu
Analýza spokojnosti zákazníkov
ACREA SR, spol. s r.o.
Popis kurzu
Kurz je realizovaný prezenčne (v Prahe) aj online.
Analýza spokojnosti zákazníkov je neoddeliteľnou súčasťou riadenia a rastu podniku. Pomáha zaistiť, že podniky sú schopné neustále sa prispôsobovať potrebám zákazníkov a poskytovať kvalitné produkty a služby, čo v konečnom dôsledku vedie k dlhodobejšiemu a úspešnejšiemu podnikaniu. V rámci tohto kurzu sa pomocou vybraných štatistických metód naučíme odhaľovať skryté vzory a závislosti, ktoré ovplyvňujú spokojnosť zákazníkov.
Obsah kurzu
Program kurzu:
- zoznámenie s programom IBM SPSS Statistics
- vyjadrenie spokojnosti pomocou popisnej štatistiky a indexov
- odhalenie faktorov pôsobiacich na spokojnosť zákazníkov (štatistické testovanie)
- odhaľovanie závislostí (korelačná a regresná analýza)
- segmentácia zákazníkov (zoskupovacia analýza)
Cieľová skupina
Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie zákazníckej skúsenosti, rozvoj svojho podnikania alebo zdokonalenie zručností v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality