Detail kurzu

Analýza spokojnosti zákazníkov

ACREA SR, spol. s r.o.

Popis kurzu

Kurz je realizovaný prezenčne (v Prahe) aj online.

Analýza spokojnosti zákazníkov je neoddeliteľnou súčasťou riadenia a rastu podniku. Pomáha zaistiť, že podniky sú schopné neustále sa prispôsobovať potrebám zákazníkov a poskytovať kvalitné produkty a služby, čo v konečnom dôsledku vedie k dlhodobejšiemu a úspešnejšiemu podnikaniu. V rámci tohto kurzu sa pomocou vybraných štatistických metód naučíme odhaľovať skryté vzory a závislosti, ktoré ovplyvňujú spokojnosť zákazníkov.

Obsah kurzu

Program kurzu:

  1. zoznámenie s programom IBM SPSS Statistics
  2. vyjadrenie spokojnosti pomocou popisnej štatistiky a indexov
  3. odhalenie faktorov pôsobiacich na spokojnosť zákazníkov (štatistické testovanie)
  4. odhaľovanie závislostí (korelačná a regresná analýza)
  5. segmentácia zákazníkov (zoskupovacia analýza)

Cieľová skupina

Kurz je určený pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie zákazníckej skúsenosti, rozvoj svojho podnikania alebo zdokonalenie zručností v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať