Detail kurzu

Programovanie pre iOS II. pre pokročilých - tvorba aplikácií pre iPhone a iPad

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Počítačový kurz programovanie pre iOS II. pre pokročilých - tvorba aplikácií pre iPhone a iPad je určený pre mierne pokročilých programátorov a absolventov kurzu Programovanie pre iOS I. - tvorba aplikácií pre iPhone a iPad, vývojárov alebo pre záujemcov, ktorých sa chcú zdokonaliť vo vývoji a tvorbe aplikácií práve pre túto populárnu platformu. Programovanie pre iOS II. pre pokročilých - tvorba aplikácií pre iPhone a iPad je voľným pokračovaním kurzu programovania iOS pre začiatočníkov a venuje sa pokročilým technikám a možnostiam tvorby aplikácií. Pre jeho bezproblémové absolvovanie odporúčame absolvovať prvý kurz pre začiatočníkov, alebo mať vedomosti a skúsenosti na jeho úrovni - viď učebnú osnovu. Prečo programovať aplikácie pre iOS: iOS (predtým iPhone OS) je označenie pre operačný systém od firmy Apple Inc., ktorý je určený pre mobilné zariadenia tejto spoločnosti: mobilný telefón iPhone, hudobný prehrávač iPod Touch a tablet iPad. K septembru 2012 bolo v AppStore viac než 700 000 aplikácií, ktoré boli stiahnuté viac než 30 miliárd krát. V prvej polovici roku 2012 bolo doposiaľ aktivovaných spolu viac než 410 miliónov zariadení práve s týmto OS. Nie je žiadnym tajomstvom, že majitelia práve takýchto zariadení od firmy Apple nemajú problém s nákupom aplikácií čo dáva vývojárom veľký priestor a šance pri ponúkaní a predaji aplikácií cez oficiálny AppStore. Na školenie je potrebné priniesť si vlastný MAC.

Obsah kurzu

=== 1. Životný cyklus aplikácie - Vykonávanie metód v istú požadovanú chvíľu === 2. Vytvorenie obsahu štvrtej záložky v existujúcej aplikácii - Predstavenie frameworku AVFoundation - Čo všetko vieme s fotkami a videami robiť, aké sú možnosti - Simulátor ale s fotkami a videom pracovať nevie, čo s tým? - Predstavenie MapKit frameworku - Použitie MapKit frameworku v záložke - Určenie našej polohy na mape, pridanie niekoľkých bodov do mapy - Vytvorenie detailného pohľadu pre daný bod na mape === 3. Vytvorenie obsahu piatej záložky v existujúcej aplikácii - Práca s perzistentnými dátami použitím .plist súborov - Letmý pohľad na Core Data (nebudeme si vysvetľovať podrobne) - Práca s tabuľkami triedy UITableView a ich nastavenie na zobrazenie takmer všetkého - Práca s bunkami UiTableViewCell tabuľky UITableView - Nastavenie rozloženia bunky - Zobrazenie údajov v tabuľke - Nastavenie hlavičky, pätičky sekcie tabuľky - Práca s poliami NSArrray a NSMutableArray a ich naplnenie objektmi pre prácu v tabuľke === 4. Lokálne, push notifikovanie - Nastavenie lokálnej notifikácie na určitý čas - O čom sú push notifikácie === 5. Vytvorenie ikonky - Pravidlá - Veľkosť - Ostatné parametre === 6. Vytvorenie a nastrihanie grafiky - Veľkosť obrázkov - Ako na obrázky pre Retina a obyčajný displej - Rodziel medzi iPhone 5 a predchádzajúcimi generáciami === 7. Implementácia grafiky - Zmeníme farbu záložiek - Ikonky záložiek - Farba pozadia - Farba textu - Správne vyladenie farieb === 8. Ďalšia práca s aplikáciou - Doladenie detailov - Test aplikácie v zariadení medzi viacerými ľuďmi (TestFlight App) === 9. Ukážka iných typov aplikácií - Single View Application - Utitlity Application - OpenGL Game - Master-Detail Application - Page-Based Application - Aký je rodziel medzi iPhone a iPad aplikáciou. Výhody a nevýhody jednotlivých riešení. === 10. Zhrnutie - Čo sme sa naučili, rekapitulácia v niekoľkých bodoch.

Cieľová skupina

mierne pokročilý
Hodnotenie




Organizátor