Detail kurzu

KEĎ OBCHODNÍK NEPOZNÁ SÁM SEBA ( + HOGANOV TEST OSOBNOSTI PRE OBCHODNÍKA)

MENTIS s.r.o.

Popis kurzu

  • Pochopiť sám seba ako pracovníka pracujúceho s potencionálnym klientom.
    • Vysvetliť odkiaľ je osobnosť jedinca a ako vplýva na pracovný výkon.
    • Identifikácia hlavných osobnostných čŕt a ich spojitosť s predajom.
    • Pochopenie reputácie obchodníka ako dôležitého faktora pri výkone práce.
    • Identifikácia hlavných škál v zamestnaní, ktoré je orientované na zákazníka.
    • Aplikácia spätnej väzby na účastníka.

Obsah kurzu

  • Osobnosť človeka ako prediktor dôležitých výsledkov.
    • 5 faktorový model osobnosti.
    • Testovanie osobnosti obchodníka.
    • Obchodník a jeho reputácia.
    • Prečo by sa mal obchodník spoznávať?
    • Škály na meranie osobnosti.
    • Johariho okno.

Cieľová skupina

Pre pracovníkov pracujúcich v priamom styku s klientom, či už ako obchodníkov alebo zamestnancov pracujúcich na zákazníckom alebo call centre.

Hodnotenie




Organizátor