Detail kurzu
ZÁKLADY ÚSPECHU OBCHODNÍKA
AiO Education s.r.o.
Popis kurzu
Osvojiť si základné obchodné zručnosti, ktorých cieľom je spokojnosť zákazníka. Naučiť sa, ako sa pripraviť na obchodné stretnutie, ako odhadnúť rôzne typy zákazníkov, ako sa na nich naladiť a získať si ich dôveru. Naučiť sa, využívať rôzne techniky na uzatvorenie predaja aj v závislosti od rôznych typov zákazníkov. Precvičiť identifikáciu potrieb klienta a ponúknuť produkt zodpovedajúci potrebám zákazníka. Ovplyvniť nákupnú víziu zákazníka a predať viac. Vedieť si držiavať svojich zákazníkov a naučiť sa ako zvládať konfliktných klientov. Tréning je akreditvaný Ministerstvom školstva SR. Kurz otvárame pri 5 účastníkoch.
Obsah kurzu
- Príprava na obchodné stretnutie (prioritný cieľ, ďalšie ciele)
- Komunikácia so zákazníkom, verbálna a neverbálna komunikácia
- Fázy predajného rozhovoru
- Vedenie rozhovoru
- Aktívne počúvanie
- Videotréning verbálnej a neverbálnej komunikácie, vystupovanie pred klientom
- Môj zákazník
- Typológia zákazníka, rozoznanie a uspokojovanie rôznych typov zákazníkov
- Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov, situácie z praxe, prípadové štúdie, tipy a odporúčania pri práci
- Ako si udržať zákazníkov – okamžitá, krátkodobá, dlhodobá starostlivosť
- Obchodník – tvorca dlhodobých vzťahov
- Profesionalita, výkony a kreativita v práci obchodníka
- Etika na pracovisku, vzhľad a kultúra prejavu
- Tvorba akčného plánu vedúceho k úspechu
Cieľová skupina
- Začínajúcich aj skúsených obchodníci
- Sales manažéri
- Predajcovia
- Key account manažéri
- Area sales manažéri
- Majitelia firiem, ktorý majú záujem úspešne predávať svoje produkty a služby
- Reprezentanti
Certifikát
Osvedčenie o absolvovaní tréningu.
Poznámka k cene
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality