Detail kurzu
Key account management
LUMATEL s.r.o.
Popis kurzu
Tvorba a výber kľúčových zákazníkoch Analýza potrieb & stratégia
starostlivosti o kľúčových zákazníkov Lojalita zákazníka: čím je
väčšia, tým lepšie! Zostavte si dobrý KAM tím Realizácia dohody a zmluvy
Šikovné vyjednávanie vedie k lepším tržbám Analýza vlastného
vyjednávania Stratégia, taktiky a štruktúry profesionálneho jednania
Správne zaobchádzanie s konfliktmi Analýza konfliktnej situácie
Komunikácia počas konfliktu Ako riešiť konflikt Základy strategického
marketingu Strategický marketing vs. hodnotenie zákazníkov Predloženie
ponuky – prezentácia Kontrola výsledkov KAM Time manažment úspešného
KAM
Motivujete a podporujete Vašich spolupracovníkov? Spoločne namiesto
„samostatne“ Controlling v prostredí Key Account Managementu Špičkoví
pracovníci v týme: Šance a riziká Riadenie a komunikácia Sociálne
kompetencie v tíme Úspešná prezentácia u kľúčového zákazníka
generuje vyšší obrat… Trénujte pomocou videa! Sebamotivácia –
významný faktor predaja! Máte náladu na bode mrazu? Time & Stress
management
Cieľová skupina
Cieľová skupina účastníkov:
° Obchodný manažér
° Obchodný riaditeľ
° Vedúci obchodného oddelenia
° Key account manažér
Cieľová skupina firiem:
° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobne firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie
° Maklérske firmy
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality