Detail kurzu

Asertivita a riešenie konfliktných situácií v praxi

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

Ako zlepšiť komunikačné zručnosti a schopnosť presadiť sa bez narušenia medziľudských vzťahov

Naučiť sa asertívne zvládať konfliktné situácie v práci aj mimo nej

Práca s kritikou a so spätnou väzbou

Obsah kurzu

Komunikácia - základ sociálnej interakcie

  • Verbálna a neverbálna komunikácia – analýza neverbálnych prejavov seba i partnera
  • Bariéry v komunikácii
  • Typológia komunikačných partnerov, voľba vhodnej stratégie a komunikačného štýlu
  • Najčastejšie prekážky v komunikácii 

Asertivita v praktickom živote

  • Asertívna filozofia a asertívne práva
  • Charakteristiky a rozlišovanie základných štýlov správania sa: agresívne, manipulačné, pasívne a asertívne správanie
  • Asertívne reakcie na tieto štýly správania sa
  • Techniky asertívnej komunikácie

Spätná väzba

  • Ako prijímať a dávať spätnú väzbu
  • Vyrovnávanie sa s kritikou – konštruktívna kritika
  • Asertívna argumentácia
  • Ako sa ochrániť pred manipuláciou a útokmi

Riešenie konfliktných situácií

  • Analýza konfliktných situácií na pracovisku
  • Výukový film: Druhy konfliktov na pracovisku a ich riešenie
  • Konflikt a jeho pochopenie
  • Zdroje konfliktu, fázy konfliktu
  • Spôsoby riešenia konfliktov
  • Pochopenie vlastného - preferovaného prístupu riešenia konfliktov
  • Riešenie typických situácií z praxe

Cieľová skupina

Zamestnanci, experti, špecialisti inštitúcií a firiem, ktorí by si chceli rozvinúť komunikačné zručnosti na vyššej úrovni, naučiť sa riešiť rôzne situácie asertívne, brániť sa slovnej agresivite a manipulácii.

Certifikát Osvedčenie o absolvovaní tréningu Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed formou donášky, osvedčenie o absolvovaní.

Hodnotenie




Organizátor