Detail kurzu

Úspešný predaj I

FBE Bratislava s.r.o.

Popis kurzu

    • Zdokonaliť sa v predajnej komunikácii so zákazníkom v osobnom kontakte.

    • Rozvinúť schopnosť aktívne zisťovať očakávania zákazníka a hľadať jeho potreby.

    • Zvýšiť mieru úspešne realizovaných predajov a napomôcť k dlhodobej spolupráci so zákazníkmi.

    • Rozvinúť schopnosť vyhľadávať a rozvíjať obchodné príležitosti až po získanie objednávky.

Obsah kurzu

Predpoklady úspešnej obchodnej komunikácie

  • 3-rola obchodníka, pretože byť len predajcom už dávno nestačí!

  • Výhody a výzvy konzultatívneho odborného predaja

  • Dôveryhodnosť, presvedčivosť, profesionalita

 Rozhodovací proces zákazníka

  • Vývojové fázy rozhodovania zákazníkov a rozdielne vnímanie potrieb v čase

  • Vplyv emócií v jednotlivých fázach rozhodovania a vývoj očakávaní zákazníka

  • Miesto predajcu/obchodníka v jednotlivých fázach rozhodovania a na čo si dávať pozor

 „PUSH“ a „PULL“ prístupy v predaji

  • Výhody a obmedzenia oboch prístupov

  • Ako vhodne kombinovať jednotlivé prístupy a kedy je to nevhodné

  • Proaktivita verzus reaktivita

 Práca s očakávaniami a potrebami zákazníka

  • Techniky kladenia otázok pre zistenie potrieb a overenie potenciálneho úžitku

  • Možnosti preformátovania očakávaní zákazníka na základe pochopenia skrytých potrieb a definovania očakávanej pridanej hodnoty

 Aj ten najlepší produkt či službu je potrebné vedieť predať

  • „Unique Selling Point“ (USP) a ako s ním pracovať

  • Čo je F-A-B produktov a riešení

    • Prečo aj ten najlepší produkt nemusí vyvolať záujem o kúpu zo strany zákazníka?

    • Parametre produktov a služieb sú dôležité, predáva však úžitok

    • Ponuka produktu/riešenia na základe potrieb s pridanou hodnotou

 Prekonávanie námietok

  • Čo sú námietky a kedy majú šancu na prekonanie

  • Technika 5P účinného prekonania námietok

  • Lepšie ako prekonávanie je však prevencia

 Získavanie záväzku

  • Nákupné signály a ako ich využívať

  • Techniky uzatvárania obchodu

  • Dohoda ďalších krokov

 Ponákupná starostlivosť o zákazníka

  • Dôležitosť starostlivosti o zákazníkov

  • Spôsoby starostlivosti o zákazníkov

Cieľová skupina

Kurz je určený predajcom, obchodným zástupcom, vedúcim obchodných oddelení a všetkým pracovníkom spoločností, od ktorých sa očakáva aktívny prístup k zákazníkom.

Certifikát Certifikát o absolvovaní kurzu
Hodnotenie




Organizátor