Detail kurzu

Efektívny office manažér / asistent / asistentka alebo Ako byť pravou rukou manažéra

a_set, s.r.o.

Popis kurzu

Efektívna asistentka dokáže ušetriť čas svojmu nadriadenému, odfiltrovať ho od neproduktívnych stretnutí, telefonátov, ..., dokáže myslieť za neho a aj v čase jeho neprítomnosti riadiť mnoho činností,  vybavovať a rozhodovať.  Aby došlo k žiadanej súhre, je potrebné vedieť sa vcítiť do potrieb i očakávaní svojho nadriadeného, poznať jeho štýl práce, vedieť sa spýtať, dať spätnú väzbu a samozrejme podporovať jeho štýl riadenia i organizáciu práce. Takáto asistentka sa stáva nepostrádateľnou. Cíti sa vo svojej roli ako ryba vo vode.


Cieľom školenia je skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce office manažéra / asistentky, naučiť sa byť oporou pre svojho nadriadeného. Prejsť si hlavné techniky, ktoré pomáhajú riadiť a organizovať práce na sekretariáte a podporujú efektivitu i spokojnosť nadriadeného manažéra. Posilniť organizačné a komunikačné kompetencie a zvýšiť image útvaru. Vedieť efektívne komunikovať so spolupracovníkmi, manažérom i klientmi. Vedieť prevziať zodpovednosť a aktivitu do svojich rúk. Vedieť zvládať krízové situácie, ovládať svoj čas  a zvládať stres. Pomôcť s prípravou porád,  prezentácií a pod.

Obsah kurzu

ü  Profesionálny sekretariát

ü  Rola a pozícia asistentky a sekretárky vo firme

ü  Prvý dojem a welcome desk

ü  Kvalitná spolupráca s manažérom – očakávania a potreby manažéra vs. možnosti a potreby asistentky

ü  Spolupráca s nadriadeným i ostatnými kolegami – zadávanie a prijímanie úloh, delegovanie, motivácia a stimulácia

 

ü  Asertívna komunikácia a presvedčivý prejav - základ úspechu

ü  Osobnosť asistentky a profesionálna komunikácia

ü  Ako komunikovať s rôznymi typmi

ü  Pravidlá aktívneho počúvania a v čom nám pomáha

ü  Riešenie krízových situácií a zvládanie komunikačných techník

ü  Presvedčivý prejav, základy prezentačných zručností

 

 

ü  Komunikačné techniky

ü   Komunikácia v organizácií a tok i prenos informácií

ü   Riešenie konfliktov a umenie rozhodovať

 

ü  Organizácie práce

ü  Plánovanie času nadriadeného manažéra i svojho času

ü  Techniky organizovania času

ü  Ako zvládať stres

ü  Psychohygiena – ako si dobíjať baterky

 

ü  Obchodná a spoločenská etiketa

ü  Základné pravidlá biznis etikety (oslovovanie, pozdravy, podanie ruky)

ü  Privítanie návštevy, starostlivosť o klienta/hosťa

Cieľová skupina

  • asistentky, pracovníčky na sekretariáte, welcome deskoch
  • „pravé ruky“ manažmentu
  • office manažérky/manažéri
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 15 % zľavu

Hodnotenie




Organizátor