Detail kurzu
Efektívny office manažér / asistent / asistentka alebo Ako byť pravou rukou manažéra
a_set, s.r.o.
Popis kurzu
Efektívna asistentka dokáže ušetriť čas svojmu nadriadenému, odfiltrovať ho od neproduktívnych stretnutí, telefonátov, ..., dokáže myslieť za neho a aj v čase jeho neprítomnosti riadiť mnoho činností, vybavovať a rozhodovať. Aby došlo k žiadanej súhre, je potrebné vedieť sa vcítiť do potrieb i očakávaní svojho nadriadeného, poznať jeho štýl práce, vedieť sa spýtať, dať spätnú väzbu a samozrejme podporovať jeho štýl riadenia i organizáciu práce. Takáto asistentka sa stáva nepostrádateľnou. Cíti sa vo svojej roli ako ryba vo vode.
Cieľom školenia je skvalitniť a zvýšiť efektivitu práce office manažéra / asistentky, naučiť sa byť oporou pre svojho nadriadeného. Prejsť si hlavné techniky, ktoré pomáhajú riadiť a organizovať práce na sekretariáte a podporujú efektivitu i spokojnosť nadriadeného manažéra. Posilniť organizačné a komunikačné kompetencie a zvýšiť image útvaru. Vedieť efektívne komunikovať so spolupracovníkmi, manažérom i klientmi. Vedieť prevziať zodpovednosť a aktivitu do svojich rúk. Vedieť zvládať krízové situácie, ovládať svoj čas a zvládať stres. Pomôcť s prípravou porád, prezentácií a pod.
Obsah kurzu
ü Profesionálny sekretariát
ü Rola a pozícia asistentky a sekretárky vo firme
ü Prvý dojem a welcome desk
ü Kvalitná spolupráca s manažérom – očakávania a potreby manažéra vs. možnosti a potreby asistentky
ü Spolupráca s nadriadeným i ostatnými kolegami – zadávanie a prijímanie úloh, delegovanie, motivácia a stimulácia
ü Asertívna komunikácia a presvedčivý prejav - základ úspechu
ü Osobnosť asistentky a profesionálna komunikácia
ü Ako komunikovať s rôznymi typmi
ü Pravidlá aktívneho počúvania a v čom nám pomáha
ü Riešenie krízových situácií a zvládanie komunikačných techník
ü Presvedčivý prejav, základy prezentačných zručností
ü Komunikačné techniky
ü Komunikácia v organizácií a tok i prenos informácií
ü Riešenie konfliktov a umenie rozhodovať
ü Organizácie práce
ü Plánovanie času nadriadeného manažéra i svojho času
ü Techniky organizovania času
ü Ako zvládať stres
ü Psychohygiena – ako si dobíjať baterky
ü Obchodná a spoločenská etiketa
ü Základné pravidlá biznis etikety (oslovovanie, pozdravy, podanie ruky)
ü Privítanie návštevy, starostlivosť o klienta/hosťa
Cieľová skupina
- asistentky, pracovníčky na sekretariáte, welcome deskoch
- „pravé ruky“ manažmentu
- office manažérky/manažéri
Pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 15 % zľavu
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality