Detail kurzu
Emocionálna inteligencia v manažmente a obchode
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Vo väčšine profesií, zvlášť takých, kde je stretávanie sa a práca s ľuďmi na dennom poriadku, je potrebné, okrem odborných kvalít a inteligencie, mať aj vysoký stupeň empatie.
Preto je schopnosť vnímať a rozpoznať vlastné a cudzie pocity a vhodne ich použiť vo svojom myslení a konaní nevyhnutná nie len na efektívne manažovanie osobných vzťahov, ale aj na lepšie riadenie a motiváciu ľudí a uzatváranie obchodov.
Podľa súčasných vedeckých záverov je emocionálna inteligencia dokonca dôležitejšia pre samotný život a jeho kvalitu ako IQ inteligencie.
Na školení si účastníci zdokonalia svoje komunikačné schopnosti vyjadriť emócie jasným a bezpečným spôsobom, prakticky sa zapoja do cvičení, prostredníctvom ktorých sa naučia ako používať svoje vlastné pocity, pocity druhých a empatiu k zlepšeniu vzťahov nielen k blízkym doma a kolegom na pracovisku, ale predovšetkým k sebauvedomovaniu si vlastných silných stránok a hodnôt.
Obsah kurzu
Na školení sa dozviete:
- Čo je to emocionálna inteligencia, aké sú jej nástroje a aký je rozdiel medzi IQ a EQ.
- Prečo je dôležité vedieť rozpoznať a regulovať vlastné emócie.
- Ako a prečo rozvíjať svoje zručnosti naslúchanie druhým a empatiu za účelom ich lepšieho pochopenia okolia.
- Ako rozvíjať nástroje emocionálne inteligencie aby sme dokázali motivovať seba a druhých.
- Ako využívať zručnosti EQ na redukciu stresu a zvládanie záťaže.
- Aké role zohrávajú naše emócie v manažmente a obchodovaní a ako v nich eticky nástroje EQ využiť.
Obsah:
1. Úvod do Emocionálnej Inteligencie (EQ):- - Definícia a význam emocionálnej inteligencie v kontexte manažmentu a obchodu.
- - Rozdiely medzi tradičnými manažérskymi zručnosťami a EQ vodcovstvom.
- - Sebauvedomenie - spôsoby sebapoznania, identifikácia silných stránok a oblastí rozvoja EQ.
- - Sebaregulácia - ako spracovať vlastné emócie a zvládnuť emočne náročné situácie.
- - Motivácia a sebamotivácia - ako dosahovať ciele.
- - Empatia a jej prejavy na pracovisku a v obchodných vzťahoch
- - Sociálne zručnosti
- - Ako EQ ovplyvňuje rozhodovanie, vedenie tímu a riešenie konfliktov.
- - Využitie emocionálnej inteligencie pri vedení a motivovaní tímu a budovaní pozitívnej firemnej kultúry.
- - Ako EQ ovplyvňuje obchodné rozhovory, riešenie námietok a budovanie vzťahov so zákazníkmi.
- - Využitie emocionálnej inteligencie pri obchodných vyjednávaniach.
- - Spôsoby a stratégie na rozvoj EQ.
Cieľová skupina
Online kurz je vhodný zvlášť pre: zamestnancov, členov tímov, manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR, obchodníkov.
Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz je vedený interaktívnym spôsobom. Budeme sa veľa rozprávať a spoločne, aj individuálne, riešiť rôzne úlohy a cvičenia. Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality