Detail kurzu
Asertívna komunikácia, kritika a pochvala
KVT vzdelávanie s.r.o.
Popis kurzu
Účastníci školenia budú oboznámení s pojmom asertivita, asertívne správanie, asertívne techniky. Na praktických cvičeniach a modelových situáciách sa naučia, ako asertívne komunikovať, zvládať stresové, záťažové a problémové situácie, ako podať objektívnu kritiku, ale aj pochvalu.
Obsah kurzu
- Základné pojmy – asertivita, čo je asertivita a ako ju využiť
- Asertívna filozofia, asertívne práva, zručnosti a techniky schopnosť povedať nie, schopnosť požiadať o oprávnený nárok i láskavosť, otvorene vyjadriť svoj názor
- Ja výrok – podstata
- Poskytovanie nezraňujúcej kritiky a pochvaly
- Riziká neasertívneho /pasívneho, agresívneho a manipulatívneho/ správania
- Výhody a riziká asertívneho a neasertívneho správania
- Korektne sebapresadzujúce správanie voči klientovi a kolegom
- Konflikt – definícia a príčiny vzniku konfliktov
- Asertívne techniky riešenia konfliktov, typy reakcie na konflikt a ich výhody i nevýhody
- Zvládanie hnevu, agresivity , nátlaku a manipulácie v konflikte
- Zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov s použitím asertívnych techník
- Praktický nácvik na modelových situáciách a úlohách
Cieľová skupina
Kurz je určený účastníkom, ktorí sa chcú naučiť techniky asertívneho správania, asertívnej komunikácie a chcú vedieť asertívne riešiť konflikty.
Certifikát
Certifikát akreditovaný MŠ SR
Poznámka k cene
Pri väčšom počte účastníkov poskytujeme zľavy na zákalde cenovej ponuky.