Detail kurzu

Asertívna komunikácia, kritika a pochvala

KVT vzdelávanie s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci školenia budú oboznámení s pojmom asertivita, asertívne správanie, asertívne techniky. Na praktických cvičeniach a modelových situáciách sa naučia, ako asertívne komunikovať, zvládať stresové, záťažové a problémové situácie, ako podať objektívnu kritiku, ale aj pochvalu.

Obsah kurzu

  • Základné pojmy – asertivita, čo je asertivita a ako ju využiť
  • Asertívna filozofia, asertívne práva, zručnosti a techniky schopnosť povedať nie, schopnosť požiadať o oprávnený nárok i láskavosť, otvorene vyjadriť svoj názor
  • Ja výrok – podstata
  • Poskytovanie nezraňujúcej kritiky a pochvaly
  • Riziká neasertívneho /pasívneho, agresívneho a manipulatívneho/ správania
  • Výhody a riziká asertívneho a neasertívneho správania
  • Korektne sebapresadzujúce správanie voči klientovi a kolegom
  • Konflikt – definícia a príčiny vzniku konfliktov
  • Asertívne techniky riešenia konfliktov, typy reakcie na konflikt a ich výhody i nevýhody
  • Zvládanie hnevu, agresivity , nátlaku a manipulácie v konflikte
  • Zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov s použitím asertívnych techník
  • Praktický nácvik na modelových situáciách a úlohách

Cieľová skupina

Kurz je určený účastníkom, ktorí sa chcú naučiť techniky asertívneho správania, asertívnej komunikácie a chcú vedieť asertívne riešiť konflikty.

Certifikát Certifikát akreditovaný MŠ SR Poznámka k cene

Pri väčšom počte účastníkov poskytujeme zľavy na zákalde cenovej ponuky.

Hodnotenie




Organizátor