Detail kurzu

Online kurz naživo Manažment reklamácií - ako efektívne odpovedať na sťažnosti zákazníkov prostredníctvom emailu a listov

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Kurz sa uskutoční naživo online. Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Začíname o 10.00 hod. a plánované ukončenie je o 14:00 hod.



Obsah kurzu

Obsah seminára: 

 

1. Emailová a poštová komunikácia so zákazníkom – zrkadlo povesti a identity spoločnosti
- Špecifickosť emailovej a listovej komunikácie 
- Autentickosť odpovede zákazníkovi
- Gramatická a formálna správnosť emailovej a listovej komunikácie

 
2. Psychológia nespokojného zákazníka 
- Čo očakávajú sťažujúci sa zákazníci
- Dôležité frázy, ktoré upokoja nespokojných zákazníkov
- Ako reagovať na neoprávnené reklamácie a ako povedať „nie“ bez straty zákazníka

- Ako zvládnuť zvlášť ťažkých zákazníkov

 
3. Ďalšie pravidlá efektívneho postupu pri emailovej a poštovej komunikácii

– Obsahová analýza textu, určenie podstaty reklamácie, prijatie pisateľa
sťažnosti

- Efektívne spôsoby kontroly gramatiky a formálnej správnosti emailov a listov
- eliminácia základných chýb vstupnej – iniciačnej fázy komunikácie so zákazníkom

- Tipy a návody na úvodné formulky, štruktúra odpovede

- Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka

 

4. Best Practice – praktické návody a užitočné informácie

 

Povedali ste o kurze (vyberáme z Vašich dotazníkov):

"Celý kurz bol na kvalitnej úrovni, profesionálny a zároveň ľudský prístup. Bola som nadmieru spokojná. Myslím, že školenie malo úroveň akú malo mať. Veľmi pekne ešte raz ďakujem :)".

Hodnotenie




Organizátor