Detail kurzu
Online kurz naživo Manažment reklamácií - ako efektívne odpovedať na sťažnosti zákazníkov prostredníctvom emailu a listov
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Kurz sa uskutoční naživo online. Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Začíname o 10.00 hod. a plánované ukončenie je o 14:00 hod.
Obsah kurzu
Obsah seminára:
1. Emailová a poštová komunikácia so zákazníkom – zrkadlo povesti a identity spoločnosti
- Špecifickosť emailovej a listovej komunikácie
- Autentickosť odpovede zákazníkovi
- Gramatická a formálna správnosť emailovej a listovej komunikácie
2. Psychológia nespokojného zákazníka
- Čo očakávajú sťažujúci sa zákazníci
- Dôležité frázy, ktoré upokoja nespokojných zákazníkov
- Ako reagovať na neoprávnené reklamácie a ako povedať „nie“ bez straty zákazníka
- Ako zvládnuť zvlášť ťažkých zákazníkov
3. Ďalšie pravidlá efektívneho postupu pri emailovej a poštovej komunikácii
– Obsahová analýza textu, určenie podstaty reklamácie, prijatie pisateľa
sťažnosti
- Efektívne spôsoby kontroly gramatiky a formálnej správnosti emailov a listov
- eliminácia základných chýb vstupnej – iniciačnej fázy komunikácie so zákazníkom
- Tipy a návody na úvodné formulky, štruktúra odpovede
- Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka
4. Best Practice – praktické návody a užitočné informácie
Povedali ste o kurze (vyberáme z Vašich dotazníkov):
"Celý kurz bol na kvalitnej úrovni, profesionálny a zároveň ľudský prístup. Bola som nadmieru spokojná. Myslím, že školenie malo úroveň akú malo mať. Veľmi pekne ešte raz ďakujem :)".
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality