Detail kurzu

Efektívna komunikácia na pracovisku - ako vytvoriť efektívnejšie a harmonickejšie pracovné prostredie

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Efektívna komunikácia je kľúčom k úspešnému vedeniu tímu a budovaniu produktívneho pracovného prostredia. Ako líder či manažér čelíte situáciám, kde nesprávne pochopené informácie, nejasné zadania alebo konflikty môžu brzdiť spokojnosť Vašich kolegov, ich motiváciu a výkon tímu. Tento workshop vám poskytne praktické nástroje a stratégie, ako komunikovať jasne, empaticky a s väčším dopadom, aby ste podporili spoluprácu, dôveru a pozitívnu firemnú kultúru.

Ciele kurzu


  • Porozumieť základným princípom efektívnej komunikácie v manažérskej praxi
  • Osvojiť si techniky aktívneho počúvania a poskytovania konštruktívnej spätnej väzby
  • Naučiť sa identifikovať a prekonávať komunikačné bariéry v tíme
  • Zvládnuť náročné komunikačné situácie a konflikty
  • Vytvoriť stratégiu pre implementáciu efektívnych komunikačných postupov vo vašom tíme



Účasťou na kurze získate:


  • Zlepšenie schopnosti viesť produktívne rozhovory a porady
  • Zvýšenie efektivity tímovej spolupráce 
  • Redukcia konfliktov a nedorozumení na pracovisku
  • Posilnenie dôvery a angažovanosti v tíme
  • Individuálny akčný plán pre implementáciu naučených techník


Čo sa Vám na podujatí najviac páčilo (vyberáme z Vašich dotazníkov):

- "Praktické cvičenia a následná diskusia o čom to cvičenie bolo, čo sme zažili, čo sme si všimli, vyskúšali. Zhrnutie ako to vieme využiť v budúcnosti, prípadne čo si vieme z daného cvičenia odniesť do praxe."

- "Vedenie človeka so šatkou nakoľko tu sa ukazuje akú má dôveru ten čo má šatku. Zároveň možnosti ako zvýšiť dôveru podávaním väčšieho množstva relevantných informácií."

- "Podujatie je veľmi dobre zorganizované, vždy vedené v príjemnej atmosfére. Na kurze sa vždy cítim veľmi dobre."

Obsah kurzu

  • Základy efektívnej komunikácie
    • Komunikačné štýly a ich vplyv na tímovú dynamiku
    • Verbálna vs. neverbálna komunikácia
    • Význam emočnej inteligencie v komunikácii

  • Praktické komunikačné nástroje
    • Techniky aktívneho počúvania
    • Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby
    • Vedenie efektívnych porád a one-on-one stretnutí

  • Zvládanie náročných komunikačných situácií na pracovisku
    • Riešenie konfliktných situácií
    • Komunikácia v stresových situáciách
    • Medzigeneračná komunikácia

  • Budovanie komunikačnej kultúry
    • Vytváranie prostredia dôvery a otvorenosti
    • Implementácia komunikačných štandardov

Cieľová skupina


Certifikát Absolvovaním tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o., ihneď po ukončení na mieste konania tréningu.
Hodnotenie




Organizátor