Detail kurzu

Popis kurzu

  • skúška a medzinárodne uznávaný certifikát CIMA platný v krajinách Európskej únie.

Obsah kurzu

1. sústredenie ● Prostredie predaja (Ako sa vyrovnať so zmenami prostredia; Makroprostredie; Konkurenčné prostredie; orientácia firiem a súčasné trendy v manažmente predaja; Cvičenia k lekcii) ● Databázy a práca s nimi (K čomu a prečo zbierať údaje; Databáza – štruktúrovaný zápis údajov; Informácie a práca s nimi; Databázy a úspešná realizácia CRM; Cvičenia k lekcii) ● Prognózy predajov (Typy prognóz; Indexy; Kvalitatívne techniky prognózovania; Kvantitatívne techniky prognózovania; Test – stratégie predaja; Cvičenia k lekcii) ● Plánovanie predaja (Marketingový plán; Vzťah marketingu a predaja; Význam stratégie predaja; Plánovanie predaja; Tvorba stratégie predaja; Implementácia stratégie predaja; Záver; Cvičenia k lekcii) ● Riadenie distribučných kanálov (Nákupný proces organizácie; Kontroling distribútorov; Cvičenia k lekcii)

2. sústredenie ● Finančné výsledky a kontroling (Marža; Náklady a bod zvratu – BEP; Účinnosť predajnej taktiky; Vyhodnocovanie zákazníkov; Riadenie pohľadávok; Cvičenia k lekcii) ● Tvorba rozpočtu (Rozpočtovanie; Cvičenia k lekcii) ● KAM – starostlivosť o kľúčových zákazníkov (KAM ako proces; Podrobná analýza kľúčových zákazníkov; Key Account plán; Starostlivosť o zákazníka a vzťahový marketing; Cvičenia k lekcii) ● CRM – budovanie vzťahov so zákazníkmi (Diferencované CRM; Proces vytvárania CRM; Analýza zákazníkov – základný predpoklad diferencovaného CRM; Hodnotová segmentácia zákazníkov; Diferencovaná stratégia a taktika podľa stupňa rozvoja vzťahu; Cvičenia k lekcii) ● Medzinárodný predaj – interkultúrna komunikácia (Aspekty medzinárodného predaja; Vzťahy firmy a medzinárodného obchodu; Vplyv kultúrnych faktorov; Základné prípravy na stretnutie s inou kultúrou; Cvičenia k lekcii)

3. sústredenie ● Riadenie predaja (Povaha a úloha riadenia predaja; Organizácia predajných síl; Vnútorná a vonkajšia komunikácia; Motivácia a školenie; Hodnotenie a meranie výkonu; Nábor pracovníkov; Cvičenia k lekcii) ● Pokročilé predajné zručnosti (Pripraviť svoj predaj dobrou diagnostikou; Prispôsobiť svoju stratégiu konania; Nadviazať a upevňovať vzťah; Prekonávanie námietok; Predať svoju cenu; Cvičenia k lekcii)

4. sústredenie ● Psychohygiena a riadenie času (Stres a napätie; Time management; Efektívne riadenie času; Záver; Cvičenia k lekcii) ● Manažérske zručnosti – techniky (Leadership; Manažérske techniky; Cvičenia k lekcii) ● Kontrola obchodných zástupcov – OZ (Úloha OZ v predajných aktivitách; Úskalia efektivity práce OZ a ich posudzovanie; Prístupy k riadeniu a kontrole aktivít OZ a ich trendy; Komplexný prístup k organizácii predajných aktivít a k OZ; Cvičenia k lekcii)

5. sústredenie ● Riadenie ľudských zdrojov (Rozvoj zamestnanca; Pracovné porady; Zvládanie konfliktov; Personálny manažment; Cvičenia k lekcii) ● Právne aspekty predaja (Pramene práva; Obchodné právo; Pracovné právo; Subjekty obchodných vzťahov, definície pojmov; Obchodné záväzné vzťahy; Kúpma zmluva; Medzinárodné kúpne zmluvy; Cvičenia k lekcii)

Cieľová skupina

  • manažéri predajných tímov,
  • vedúci obchodných zástupcov,
  • pracovníci obchodných oddelení,
  • manažéri obchodných firemných stratégií,

    účastníkom kurzu Sales CIMA A,

  • je požadovaná prax minimálne jeden rok v

    marketingu/obchode, zvládanie základných

    komunikačných, predajných a prezentačných

    zručností.

Poznámka k cene

zľava pre klientov VKC, 1 300 € bez DPH, 1 547,00 € s DPH

Hodnotenie




Organizátor